Pixiegnom Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 sOrry, lite off topic men skulle min Fujitsu Siemens Amilo D 1845 med INTEL INSIDE Pentium 4 klara att spela GTA IV?? Bild: http://www.pcarena.hu/pricelist/oriaskep/f...o-d1845-618.jpg Om det är den här så är svaret troligtvis nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
olof97 Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 (redigerad) ... Redigerad 17 mars, 2019 av olof97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Ja eller nej , jag har har inga filer på datorn , så jag har utrymme men kan inte nån ge mig ett rakt svar: JA ELLER NEJ http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Ja eller nej , jag har har inga filer på datorn , så jag har utrymme men kan inte nån ge mig ett rakt svar: JA ELLER NEJ NEJ du kan inte spela IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
olof97 Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 (redigerad) ... Redigerad 17 mars, 2019 av olof97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 men jag kan spela San Andreas Vad vill du få sagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Jag säger att jag inte kan spela IV men jag kan spela San Andreas enligt hemsidan PÅ en hemsida så testade jag, och då kom dem här upp: UNDERKÄND: Tyvärr, din CPU inte uppfyller detta rekommenderade krav. Om du verkligen vill göra den här produkten flyga, klicka på "Vi Rekommendera"-knappen för att kolla in några stora datorer. & UNDERKÄND: Tyvärr, ditt grafikkort inte uppfyller detta rekommenderade krav. Vad an jag göra åt det Köpa ny CPU och nytt grafik kort samt moderkort och nätaggregat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Vart går det att köpa ??? Hur mycket kommer det att kosta? Är du seriös nu eller spammar du just nu bara? Gö en topic istället för att spamma tråden. Och bara för du kan kö San Andreas betyder det inte att du kan köra IV då det använder sig av helt annan grafikmotor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 (redigerad) ------------- Redigerad 12 juli, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 ------------- Hahaha skrattade åt tjockisen som lutar sig mot den andra XD. Btw äre nån modd du har? Speciellt när man set SWAT röra sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Hahaha skrattade åt tjockisen som lutar sig mot den andra XD. Btw äre nån modd du har? Speciellt när man set SWAT röra sig. Skulle gissa på att han har en trainer eller nått som byter ut Niko mot valfri fotgängare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 (redigerad) Hahaha skrattade åt tjockisen som lutar sig mot den andra XD. Btw äre nån modd du har? Speciellt när man set SWAT röra sig. Har simple native trainer 3.9 Man kan ställa in hur bodyguardsen ska röra sig. Skulle gissa på att han har en trainer eller nått som byter ut Niko mot valfri fotgängare. you are correct sir! ---- Lägger ut lite mer bilder! Inte lika populärt att slänga ut screens som det var när San andreas kom, lite synd Saknar tiden man hade bild tävlingar och allt sånt Redigerad 14 juli, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 (redigerad) *borta* Redigerad 14 juli, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 *borta* GIEF länk till Skylinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 I'll be back Snacka om att en bil kan ställa till med Lite random pics. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 (redigerad) Mer bilder! Redigerad 16 juli, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Mer bilder! Utav thumbnailsen så ser några utav de där ut som wallpapermaterial. Möjligtvis även någonting jag skulle vilja ha på min vägg irl. Ska kolla på några utav dem nu. Typ 10 st eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Mer bilder! Snygga bilder btw. Ah vad äre för skin på Niko du har? Eller är det trainern du använder? Kom igen fler lär börja posta bilder nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts