Henkibojj Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Skillnaden att spela på HDTV och SDTV är att på en hyfsat bra SDTV med lagom storlek (~20"ish) och rätt färg/skärpa/kontrastinställningar så ser spelet bra ut. På en HDTV däremot, där ser det underbart ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Försökte ta några bilder med min kamera. Min fina bil Älskar taxibilarna och polisbilarna! Min Niko @ BS En till het bil Eld Kaaaabooom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Mobilkamera ftw! Riktiga kameran är utlånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Försökte ta några bilder med min kamera. Älskar taxibilarna och polisbilarna! Vem gillar inte en Ford Crown Victoria? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Fan vad vackert GTA IV är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Fan vad vackert GTA IV är Japp.. Och sådana som du och jag väntar på PC releasen. Damn shame att det inte är bekräftat än. Men bekräftelsen kommer väl i Juni Juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Eller så jobbar dom med spelet i smyg och väntar med bekräftelsen och kanske kommer med den nån vecka innan det kommer till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Japp.. Och sådana som du och jag väntar på PC releasen. Damn shame att det inte är bekräftat än. Men bekräftelsen kommer väl i Juni Juli. Count me in.. Eller så jobbar dom med spelet i smyg och väntar med bekräftelsen och kanske kommer med den nån vecka innan det kommer till PC Åhh vad nice det hade varit att i typ oktober kommer R* och säger att nu kommer tamejfan PC versionen hell yeah..., Drömmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Åhh vad nice det hade varit att i typ oktober kommer R* och säger att nu kommer tamejfan PC versionen hell yeah..., Drömmar Och R* går back med onödigt mycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 (redigerad) Och R* går back med onödigt mycket pengar. wörd. Har inget emot att om det kommer till PC, det är bara så jäkla synd att många kommer att tanka. Woah, offtopic is teh shit. :< Redigerad 3 maj, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Och R* går back med onödigt mycket pengar. Jo men det hade varit en dröm att dom sa det wörd. Har inget emot att om det kommer till PC, det är bara så jäkla synd att många kommer att tanka. Håller med, det är synd eftersom dom förlorar mycket pengar på det, Men hade ju själv, som trogen GTA spelar såklart köpt spelet Tyvärr så gör som sagt inte alla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Äsh (vet inte hur man stavar till äsh men whateva)! Nu slutar jag oroa mig över att IV kommer vara fult som stryk. Skiter i om det ser lika suddigt ut som på ovanstående bilder, jag vill ha det i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Äsh (vet inte hur man stavar till äsh men whateva)! Nu slutar jag oroa mig över att IV kommer vara fult som stryk. Skiter i om det ser lika suddigt ut som på ovanstående bilder, jag vill ha det i alla fall! Äsch, vem bryr sig egentligen om grafiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Äsch, vem bryr sig egentligen om grafiken? Inte jag i alla fall. Det jag var orolig för var att spelet skulle vara ospelbart pga att man inte såg något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 (redigerad) Inte jag i alla fall. Det jag var orolig för var att spelet skulle vara ospelbart pga att man inte såg något. Umm, formulera plx. Tror knappast att spel från 2008 är så pass fult, att man "inte ser något". Edit: Slänger in tre bilder på en gång. Någon mer som sett denna bugg? Hade lite "kul" i parken. Eeeh. Redigerad 4 maj, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Umm, formulera plx. Har för mig att det var Sniper som sa något i stil med att allt var grötigt och rörigt. Man måste ju kunna se något. Nice bilder btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 (redigerad) Har för mig att det var Sniper som sa något i stil med att allt var grötigt och rörigt. Man måste ju kunna se något. Nice bilder btw Ah ok. Min bror har det på 360, och hans skuggor (bland annat) ser "pixligt" ut, det är fult till skillnad mot PS3:an som är "mjukare". Beror väl på AA antar jag? Redigerad 4 maj, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Eeeh. Älskar verkligen hur bilarna ser ut efter en volt eller två. Ser så slitna ut att dom är coola att åka runt med. Skrotbil FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Älskar verkligen hur bilarna ser ut efter en volt eller två. Ser så slitna ut att dom är coola att åka runt med. Skrotbil FTW Haha wörd. Men den där polisbilen på min bild, gick inte att köra med alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Jag ska försöka knäppa nån bild på HDTVn senare, orkar inte nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts