Illousion Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Jag önskar att min gamla P4 kunde köra IV, det ser verkligen otroligt snyggt ut på PC! Bear in mind att jag inte kör på högsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Du kan ju dock köra men inte så roligt när det rycker hela tiden. Här är ett råd till dig. Försök att få tag i sommarjobb till sommaren och köp en dator för de pengar Haha, ska tänka på saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Semi perfect game. http://pici.se/pictures/ydyoWaLVQ.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Fan kan inte LJ fimpa sin majja tog tid att vädra ut allt från bilen http://screenshot.xfire.com/screenshot/medium/e73373dbbbc4ee68607f94b418a678f20ecae40c.jpg Tänk att en inte kunde ge fani att backa in i bensin pumpen och tänk att smällen kunde göra en sån här står skada på bilen med http://screenshot.xfire.com/screenshot/medium/bef2208cba4e3190d1eb9b5c5aa120b973a2e9b0.jpg Dock så gick det sådär att köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Tittade igenom dina bilder och märkte att Niko har sin kavaj stängd på ett par bilder. Är det en mod, eller går det att knäppa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Tittade igenom dina bilder och märkte att Niko har sin kavaj stängd på ett par bilder. Är det en mod, eller går det att knäppa den? Tror det är ett plagg man laddar hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 (redigerad) Nu var det dock ett tag sen ja spelade nu har ja fått börja om från början. Jag har inte moddat det vet ja och nej det går inte knäppa den så vitt jag vet iallafall. Köpte ju den där kavajen då jag skulle på interjuv för det där advokat uppdraget Bara åka till den affären och leta reda på den kavajen så tror ja den ska finnas där. EDIT: Lajnux nepp som sagt hade inte moddat spelet då. Redigerad 5 mars, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Я из России мафии http://screenshot.xfire.com/screenshot/medium/e14ec652db0e6aab4c45b85998b3f7081108b27b.jpg För er vart denna kavaj kommer ifrån så är den köpt från den där fin butiken kommer inte ihåg vad den hette http://screenshot.xfire.com/screenshot/medium/2ceecb5725d7ed4bc2b00c47b25355d6102c2c90.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 (redigerad) Låter konstigt. Min går då inte att knäppa.. Edit: Eller har jag missat något? Jag kör på Ps3, men jag har inte märkt att man kan välja mellan att ha den uppknäppt eller stängd. Redigerad 10 mars, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 (redigerad) Låter konstigt. Min går då inte att knäppa.. Edit: Eller har jag missat något? Jag kör på Ps3, men jag har inte märkt att man kan välja mellan att ha den uppknäppt eller stängd. Det finns en kostym som är uppen, utan slips, skjortan är lite blå (iallafall den jag har). Sedan finns det ljusa, och mörka kostymer som är stängda med slips. (finns utan också tror jag.) Affärerna som säljer dessa kläder heter Perseus. Finns som sagt två affärer av samma. Vad som skiljer dem åt vet jag inte. Redigerad 10 mars, 2009 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Det finns en kostym som är uppen, utan slips, skjortan är lite blå (iallafall den jag har). Sedan finns det ljusa, och mörka kostymer som är stängda med slips. (finns utan också tror jag.) Affärerna som säljer dessa kläder heter Perseus. Finns som sagt två affärer av samma. Vad som skiljer dem åt vet jag inte. Jag hittar bara med uppknäppt kavaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Jag hittar bara med uppknäppt kavaj Ja precis, kavaj, sedan en vit skjorta under, right? Det går inte att missa dem stängda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Ja precis, kavaj, sedan en vit skjorta under, right? Det går inte att missa dem stängda. Tydligen så går det. Kör du på Ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) Tydligen så går det. Kör du på Ps3? Hehe. Jepp, det gör jag. Det verkar ju helskumt. Edit: Nu hänger jag med ... Jag hittar inte dem heller nu. Hahaha Redigerad 11 mars, 2009 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Då kanske dom inte finns på PS3? På PC vet ja iallafall att de finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Hehe. Jepp, det gör jag. Det verkar ju helskumt. Edit: Nu hänger jag med ... Jag hittar inte dem heller nu. Hahaha Så du har den inte ens själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Texturerna ser ut att vara från San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Haha, just det taket var väldigt "odetaljerat", spelet är mycket finare än så när jag spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Fuck off cousin - I have a plank through my head. Använde Superspawner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts