Pixiegnom Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 (redigerad) Pictures! Var är skärmen? Redigerad 29 december, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Var är skärmen? Det undrade jag med Måste varit virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Vilket prog. använder ni för att ta screens? För jag antar att ni inte kör print screen --> Tabba ner till windows och klistra in i paint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Vilket prog. använder ni för att ta screens? För jag antar att ni inte kör print screen --> Tabba ner till windows och klistra in i paint? faps.. Eller jag menar Fraps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 (redigerad) Och du säger att spelet ser dåligt ut på din dator? Fy fan vad najs det ser ut. Har risiga inställningar när jag lirar multiplayer, främst då jag oftast har skype på samtidig och det skapar MASSIVA mängder lagg då jag samtidigt har igång GTA IV av någon anledning, får börja använda vent istället då. När jag spelar singleplayer är jag mindre sparsam med grafikinställningarna, då snabba reflexer och lagg är ett mindre problem. _ThuuG: Läs några posts ovanför min, hur man installerar handskarna, letade upp de där sakerna i samma fil själv och ändrade lite. Redigerad 29 december, 2008 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Har risiga inställningar när jag lirar multiplayer, främst då jag oftast har skype på samtidig och det skapar MASSIVA mängder lagg då jag samtidigt har igång GTA IV av någon anledning, får börja använda vent istället då. När jag spelar singleplayer är jag mindre sparsam med grafikinställningarna, då snabba reflexer och lagg är ett mindre problem. _ThuuG: Läs några posts ovanför min, hur man installerar handskarna, letade upp de där sakerna i samma fil själv och ändrade lite. Vad har du för dator? Flyter lika bra som sirap på min Pentium 4 single core 3.8 ghz, 1.5 gb ram och 4670 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Flyger helikopter http://screenshot.xfire.com/screenshot/thumb/b538f7c4c41fca3a712e75c3a8cf97d83e517bfd.jpg Sen spelades GODLEY & CREME med Cry på Liberty Rock otroligt sköna vibbar man får när man flyger sen när man har kameran vinken så det ser ut som att en annan filmar en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 (redigerad) _ThuuG: Läs några posts ovanför min, hur man installerar handskarna, letade upp de där sakerna i samma fil själv och ändrade lite. Ah, okej. Känner inte för att modda riktigt ännu, brukar vänta tills jag känner mig hyffsat klar med spelet. Redigerad 29 december, 2008 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Fufufufu Tryck var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Köpte du dom där kläderna i affären på andra ön där man kan köpa fin kläder? Kommer inte ihåg namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Köpte du dom där kläderna i affären på andra ön där man kan köpa fin kläder? Kommer inte ihåg namnet Jao, dom är ifrån Perseus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 (redigerad) Welcome to Jerkov's, how may i help you? Hittade denna idag, trodde inte att Coquette kunde ser ut såhär? Swing glitch.. Och ja, bilderna har väldigt kass kvalite, fast när man spelar ser det bättre ut.. Redigerad 30 december, 2008 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Random Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 (redigerad) Some fucking bloody shit down here! http://screenshot.xfire.com/screenshot/medium/b1679e3626eba6da8dbdecab48a433601d3f25be.jpg Sorry för min dåliga engelska^^ Redigerad 31 december, 2008 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Nja, det var väl inte så dålig engelska? Du stavade ju bara ett enda ord fel. Blody när det stavas bloody OT: Snygg bild! Längtar efter att låsa upp Algonquin så att jag kan gå omkring på inomhus stationerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Some fucking blody shit down here! Det där uppdraget (Three Leaf Clover) är det bästa på hela spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 (redigerad) Nja, det var väl inte så dålig engelska? Du stavade ju bara ett enda ord fel. Blody när det stavas bloody OT: Snygg bild! Längtar efter att låsa upp Algonquin så att jag kan gå omkring på inomhus stationerna! Min grammatik i engelskan sen stavningen är dålig men ja kan iallafall läsa engelska bättre. Håller med att Three Leaf Clover är ett av de bästa uppdragen ja har gjort svårt var det också när man inte visste hur man skulle göra. Fick iallafall nytta av cover systemet annars är det bara ruscha och skjuta som gäller för mig Redigerad 31 december, 2008 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Köpte gta nyss från steam. 7 timmar kvar tills man kan spela Sen blir det bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Köpte gta nyss från steam. 7 timmar kvar tills man kan spela Sen blir det bilder! Jag trodde att du hade IV till 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Jag trodde att du hade IV till 360. Det har jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts