SilentViper Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Det finns en tråd för GTA III och en för GTA VC och Gta San Andreas, nu kommer den till GTA IV Själv så har ja inte detta men här kan ni posta Screenshots från spelet som ni själva har tagit. Om ni anses detta som dålig idé så kan ni låsa tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Frågan e väl hur man ska ta bilderna? Finns ju printscreen till PC, men med PS3 och 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Frågan e väl hur man ska ta bilderna? Finns ju printscreen till PC, men med PS3 och 360. Man kan väl alltid försöka ta med kamera/mobilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 (redigerad) Sant, trodde först du menade mobilen i spelet Ska försöka lägga upp något imorrn, orkar inte nu. Nu väntar kudden Redigerad 1 maj, 2008 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 (redigerad) lägger la upp en länk på en bit av spelet när ja leker me mc:n dålig kvalite tyvärr http://www.youtube.com/watch?v=jpcGOGb14fA Redigerad 1 maj, 2008 av V-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 lägger la upp en länk på en bit av spelet när ja leker me mc:n dålig kvalite tyvärr http://www.youtube.com/watch?v=jpcGOGb14fA Trodde att tråden heter GTA IV Screenshots? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Trodde att tråden heter GTA IV Screenshots? Pausa filmen på valfri tidpunkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 (redigerad) Redigerad 10 maj, 2008 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 *bild* Underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Underbart. Håller med!Riktigt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Snygg bild och ja som vill ha GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Snygg bild och ja som vill ha GTA IV Synd för dig då Skadeglädje när den är som bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Snygg bild och ja som vill ha GTA IV Jag vill också ha GTA IV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Trodde att tråden heter GTA IV Screenshots? Video > Screenshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Bilbilder plx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Det råkar inte finnas en bild tagen av IV på en HDTV och en bild tagen på en vanlig tv så att man kan jämföra kvalitén? Har fortfarande en klump i magen. Jag vill inta att allt ska vara supersuddigt så att man inte ser något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Det råkar inte finnas en bild tagen av IV på en HDTV och en bild tagen på en vanlig tv så att man kan jämföra kvalitén? Har fortfarande en klump i magen. Jag vill inta att allt ska vara supersuddigt så att man inte ser något Ingen tvingar dig att kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Ingen tvingar dig att kolla Saken är den att jag vill kolla min vän . Jag vill bara se om bildkvalitén är lika dålig som jag tror att den är i mitt huvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Jag lirar på 14" SD, och jag tycker ändå att det är vackert. Men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts