MiRRe Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Japp. Säg tid och plats. =D Jag har typ inget o göra varken ikväll eller imorgon så whenever you got the time Jag är också på. Har du headset, Vice? Vad heter du på PSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Jag är på ikväll eller imorgon. Är sjuk. Heter Solde45 på PSN och jag har headset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 jag är gärna på ikväll typ vid 21.00 och framåt. Nick fiskar Ska försöka koppla in bluetooth headsetet funkade inte förra gången men jag hoppas det gör det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Jag är på ikväll eller imorgon. Är sjuk. Heter Solde45 på PSN och jag har headset. Lägger till dig, har tvvärr inte headset själv än jag är gärna på ikväll typ vid 21.00 och framåt. Nick fiskar Ska försöka koppla in bluetooth headsetet funkade inte förra gången men jag hoppas det gör det nu Okej lägger till dig också, tror jag hoppar online runt 20.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Lägger till dig, har tvvärr inte headset själv än Okej lägger till dig också, tror jag hoppar online runt 20.00 Vad heter du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) Vad heter du på PSN? Vad heter du då? Vad är meningen med listan i förstaposten om ingen kollar på den? PSN-Nickname | GTASajten Nickname. Fetmarkerade har headset. Eastlund7 | Linus127 (helst inga fler noob-addningar) The_KeeperBoy | The_KeeperBoy Adriian | nor_adde Henkibojj | Henkibojj (adda bara om du har headset, jag pallar inte fler nu!) Whiplash666 | EET FUK Radioactiveraeka | Sikorka Jamath | psponline Macke462 | Xazzi corpsys | Balor Addeproffs | Adrian G felshoe | felshoe hugoivarssion | Weener Tobbzone | Tobbzone MrNoN | MrNoNja Mattehallik | Matteus Johan____ | kattälskaren StellHell | StellHell Vlcty184 | Alexstance Johan__ | NoReas0n Hammarlind | Hammarlind davmann | davmann erick135 | emo Vice_c | Vice (jag gillar kex) tFreak_ | MiRRe Ylex | Wu Zi Mu godhate-_- | tomkar88 Boresund | BTBoresund yo-yo | Solde45 Fiskar | Fiskaren Uppdateras så fort man ser nån ny person, till och med när folk säger att de skaffat headset Redigerad 24 maj, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Vad heter du då? tFreak_ Vad är meningen med listan i förstaposten om ingen kollar på den? Uppdateras så fort man ser nån ny person, till och med när folk säger att de skaffat headset Sry Henki, glömmer att titta på den, ska skärpa mig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) Har addat dig nu vill du spela? Har även addat yo.yo. Redigerad 24 maj, 2008 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Okej, vad säger ni om ikväll klockan 20:00? Och att vi kör igenom alla momenten? Cops and crocks, race, och allt vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Okej, vad säger ni om ikväll klockan 20:00? Och att vi kör igenom alla momenten? Cops and crocks, race, och allt vad det heter. Ok. Jag är förhoppningsvis med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Okej, vad säger ni om ikväll klockan 20:00? Och att vi kör igenom alla momenten? Cops and crocks, race, och allt vad det heter. Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Ok. Jag är förhoppningsvis med. Bra. Jag ska vara zombie, bara att välja den kostymen där man väljer utssende på sin gubbe alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Tryck L1 när du väljer kostym Redigerad 25 maj, 2008 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Tryck L1 när du väljer kostym Tack. =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag är nog på och jag har headset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Är inne från nu tills.... who knows, så om någon vill lira så hoppa online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Hoppa in nu. Vill någon vara med och spela ANNAT än bara dm!? Orka springa omkring och döda varandra hela tiden. Vi kör lite uppdrag nu. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Amer-163 Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 HAHAHAHA, jaha. Där garvade jag högt IRL. Körde rätt ut mot havet och slängde mig ur, och vi båda flög ner i vattnet Sen att jag "bara körde omkring" var för att jag försökte hitta en bra flyktbil för att rädda maffiabossen i! ADDA mig : Amer-163 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 När ska vi lira ikväll? Adda: Knug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Någon som är med? =) Nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts