Vice. Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Håller med dig Vice, på båda påståendena Sry för att jag inte dök upp igår, jag hade anmält mig, kom hem way mycket senare än jag hade trott så jag ursäktar, nästa gång är jag dock MED!! Tack. =) JA! Du skall bara veta hur BESVIKNA vi är! USCH, säger jag bara, tvi vale! Nu får du allt låta oss döda dig ett par ggr, nästa gång vi spelar, så att våra statts höjs. Okej: Imorgon vid 20:00, vad sägs? Och EN kan väl invita, lite jobbigt om man får 4-5 inviter samtidigt, nonstop. Så, vad säger ni om att köra igenom lite olika mappar och ha minst 2 lag. Så att det inte blir som igår, vi var 4 elelr 5 st och alla var i samma lag. Kul... XD "Addeproffs" hur fick du din gubbe? Fett cool =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Skulle vi inte kunna spela ihop igen men INTE deathmatch?! Det är så jäkla enformigt. Att köra lite olika grejer är roligare så som "cops and croks" osv. Ett Headset är ett akut måste för mig så att vi kan snacka med varandra... Det där var inte deathmatch, det var bara "lobbyn". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Det där var inte deathmatch, det var bara "lobbyn". Nåja, vi sprang bara omkring och sköt varandra. Visst det är kul, men efter en haltimme tröttnar man. Roligare att byta var 20:e/30:e min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 (redigerad) "Addeproffs" hur fick du din gubbe? Fett cool =D http://kotaku.com/386941/gta-multiplayer-wait-im-a-zombie There are a few comments indicating gamers have seen zombies in online play, but nothing about transforming into one yet. Theories range from getting killed by a Rockstar employee, to killing a Rockstar employee, to getting the highest ranking. They quote the official strategy guide (I don't have it) "If you see unclothed characters, look out! Only players who have reached the max ranking of 10 and a few other "special" people get the honor of shooting in their skivvies." But this player says he's only at Level 2. The user's name in the forums is GTA. I couldn't find a PSN ID for him. Redigerad 19 maj, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Okej så du är level 10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Jag har en zombiedräkt och den fick jag väldigt tidigt. Tror inte ens jag kommit upp i rang 2 innan jag fick den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Tack. =) JA! Du skall bara veta hur BESVIKNA vi är! USCH, säger jag bara, tvi vale! Nu får du allt låta oss döda dig ett par ggr, nästa gång vi spelar, så att våra statts höjs. Okej: Imorgon vid 20:00, vad sägs? Aww förlåt mig Jag är med imorgon 20.00, är det någon som vill lira typ nu? Och nej jag kommer inte låta er döda mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Okej så du är level 10? Nix! Level 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Jag är med. Solde45 heter jag. Jag har headset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Det räckte med att jag tryckte på L1 så blev det en zombie ist. Och jag var lvl 1 när jag kunde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 22 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Har också en zombie klädsel sen länge.. den är keft ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Har också en zombie klädsel sen länge.. den är keft ful! Jag gillar den . Mest för att den retar er måste jag erkänna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Alla kan ju ha zombie klädsel redan från börjar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Alla kan ju ha zombie klädsel redan från börjar Välkommen till forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 (redigerad) Välkommen till forumet! Tack Off topic Men iaf mitt ps3 namn är fiskar ni kan adda mig där om ni vill. Har för mig att vi har ett sådant där bt headset men jag vet inte hur man kopplar in det, hjälp? Redigerad 24 maj, 2008 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 23 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Tack Off topic Men iaf mitt ps3 namn är fiska ni kan adda mig där om ni vill. Har för mig att vi har ett sådant där bt headset men jag vet inte hur man kopplar in det, hjälp? stoppa upp den i det enda uttaget där den passar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Någon som vill lira i helgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 24 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Japp. Säg tid och plats. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Japp. Säg tid och plats. =D Jag är också på. Har du headset, Vice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts