Vice. Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Okej idag klockan 18:00 gött. Vem bjuder in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) Okej idag klockan 18:00 gött. Vem bjuder in? Jag, till att börja med. Jag kommer starta ett Party Mode, så sen kommer alla kunna invita. När klockan är 18:20 kommer vi joina en multiplayer server och lira tillsammans. alltså idag kl 18? ok.. kanske inte kommer några Varför tror du det? ------------------------------------ Kan hända att själva spelandet börjar lite senare än 18:20, men Party Mode är uppe till 18:00, det är garanterat. Folk börjar adda mig på PSN nu så jag måste stänga ner party mode för att acceptera, strax uppe igen ------------------------------------ Linus blev tydligen admin och startade aldrig ett game, Party mode är inte spelet, det är bara en "lobby". Redigerad 18 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Linus blev tydligen admin och startade aldrig ett game, Party mode är inte spelet, det är bara en "lobby". Jupp. Syftet med att starta Party Mode är att man ju alltid stannar kvar i samma lag när man väl joinar nåt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) Jag, till att börja med. Jag kommer starta ett Party Mode, så sen kommer alla kunna invita. När klockan är 18:20 kommer vi joina en multiplayer server och lira tillsammans. Varför tror du det? ------------------------------------ Kan hända att själva spelandet börjar lite senare än 18:20, men Party Mode är uppe till 18:00, det är garanterat. Folk börjar adda mig på PSN nu så jag måste stänga ner party mode för att acceptera, strax uppe igen ------------------------------------ Linus blev tydligen admin och startade aldrig ett game, Party mode är inte spelet, det är bara en "lobby". Men ack så roligt Redigerad 18 maj, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Men ack så roligt Usch nej, det var dötrist att bara springa runt på den lilla gården och skjuta varandra. Hellre 2 mot 2 eller något sånt, med pengar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 18 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Haha men det var ju super kul! PLUS att vi väntade på fucking Vice som bara laggade ur hela tiden.. Tillslut spelade vi ju lite cops and crooks i alla fall.. Dock så leftade alla efter två matcher.. SKAFFA MIC NOOBS!! Släpa med Henkibojjjj också..han är så rolig när han blir ägd och börjar skricka och svära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Ingen av er pratade ju i mic ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Alla utom du snackade ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Haha men det var ju super kul! PLUS att vi väntade på fucking Vice som bara laggade ur hela tiden.. Tillslut spelade vi ju lite cops and crooks i alla fall.. Dock så leftade alla efter två matcher.. SKAFFA MIC NOOBS!! Släpa med Henkibojjjj också..han är så rolig när han blir ägd och börjar skricka och svära :) Snälla ponken blir mordisk när han blir ägd på GTA Nejmen, vad jag vet blev jag mest arg på kattälskaren när vi två försökte freeroama och han stod med RPG hela fucking tiden Annars hade vi ju jäkligt roligt när vi körde TDM mot några andra som vi råägde. Har för mig att det utspelade sig i södra Algonquin, det var en jäkligt rolig match med rätt brutala och oväntade vändningar. Skaffa mick, snorungar! Allt blir mycket roligare så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag har mick. Jag ska spela nu om någon vill. 100 posten :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Alla utom du snackade ju. Va fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Va fan Det hörs bara om man har headset. Haha men det var ju super kul! PLUS att vi väntade på fucking Vice som bara laggade ur hela tiden.. Tillslut spelade vi ju lite cops and crooks i alla fall.. Dock så leftade alla efter två matcher.. SKAFFA MIC NOOBS!! Släpa med Henkibojjjj också..han är så rolig när han blir ägd och börjar skricka och svära Jag stannade lite längre men ni bara stack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Ska vi köra nästa söndag också .....kommer att ha headset då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Det hörs bara om man har headset. Jag har mikrofon, så jag borde ha hört.. Fast den kanske inte var inkopplad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag har mikrofon, så jag borde ha hört.. Fast den kanske inte var inkopplad Jag menar att röstchatt går ut i headsetets högtalare om det inte är inställt på annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 18 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Du väntar på buss nr 12 och så kommer buss nr 17 istället. Då säger du 17 också! Din kompis säger till dig: - Vi drar och pallar äpplen Då säger du Äh, Jag pallar inte! Du står i kylan och väntar på bussen. Bussen kommer den är helt propp full. Du tänker att bussen nog inte kommer att stanna utan bara köra vidare. Till din stora förvåning stannar bussen. Då säger du till buss chauffören Tack, det var bussigt! Din kompis sitter och arbetar i Håller med till 100%!. Han frågar dig om en sak och du säger att han ska trycka på TAB. Han missar TAB och trycker istället på avstäng- ningsknappen. Då säger du Vilken jävla TABbe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) Du väntar på buss nr 12 och så kommer buss nr 17 istället. Då säger du 17 också! Din kompis säger till dig: - Vi drar och pallar äpplen Då säger du Äh, Jag pallar inte! Du står i kylan och väntar på bussen. Bussen kommer den är helt propp full. Du tänker att bussen nog inte kommer att stanna utan bara köra vidare. Till din stora förvåning stannar bussen. Då säger du till buss chauffören Tack, det var bussigt! Din kompis sitter och arbetar i Håller med till 100%!. Han frågar dig om en sak och du säger att han ska trycka på TAB. Han missar TAB och trycker istället på avstäng- ningsknappen. Då säger du Vilken jävla TABbe! Okej. Inte riktigt rätt ställe kanske? Redigerad 18 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Du väntar på buss nr 12 och så kommer buss nr 17 istället. Då säger du 17 också! Din kompis säger till dig: - Vi drar och pallar äpplen Då säger du Äh, Jag pallar inte! Du står i kylan och väntar på bussen. Bussen kommer den är helt propp full. Du tänker att bussen nog inte kommer att stanna utan bara köra vidare. Till din stora förvåning stannar bussen. Då säger du till buss chauffören Tack, det var bussigt! Din kompis sitter och arbetar i Håller med till 100%!. Han frågar dig om en sak och du säger att han ska trycka på TAB. Han missar TAB och trycker istället på avstäng- ningsknappen. Då säger du Vilken jävla TABbe! Vilken tabbe, Linus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Skulle vi inte kunna spela ihop igen men INTE deathmatch?! Det är så jäkla enformigt. Att köra lite olika grejer är roligare så som "cops and croks" osv. Ett Headset är ett akut måste för mig så att vi kan snacka med varandra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Skulle vi inte kunna spela ihop igen men INTE deathmatch?! Det är så jäkla enformigt. Att köra lite olika grejer är roligare så som "cops and croks" osv. Ett Headset är ett akut måste för mig så att vi kan snacka med varandra... Håller med dig Vice, på båda påståendena Sry för att jag inte dök upp igår, jag hade anmält mig, kom hem way mycket senare än jag hade trott så jag ursäktar, nästa gång är jag dock MED!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts