Henkibojj Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Tips till er som inte redan visste: Ta upp telefonen, välj multiplayer -> Party Mode så kommer ni spawna vid ett hus på Alderney med tre helikoptrar (som ständigt försvinner! ) och en massa vapen. När ni väl är där inne tar ni upp mobilen igen, välj "Friends" och klicka i alla som ni vill få med i ert lag. När ni tillräckligt många joinat och när ni skjutit färdigt på varandra (om ni är lagda åt det hållet), väljer den som startade spelet "Game" och sen vad ni ska köra. Oavsett vilket spel ni väljer kommer folket i Party Mode alltid vara i samma lag, och ni kommer alltid joina samma server om det skulle vara spel som inte är lagbaserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Än så länge är vi: Wu Zi MuMiRReVice.Adrian Gburken12Linus127 Jag kan stå för invites, men då är det bäst att ni addar mig redan nu så jag hinner acceptera. PSN friendrequest är grymt seg. Söndag kväll blir det. Klockslag får vi bestämma senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Okej jag hoppar in 20 över. Någon som vill lira? Vem invitar jag eller ni? Eh, hoppar in nu istälelt. Kom och spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Okej jag hoppar in 20 över. Någon som vill lira? Vem invitar jag eller ni? Eh, hoppar in nu istälelt. Kom och spela. Farsan har ockuperat tvn och jag sitter med högar av jobb att göra, så No gaming for me.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Blire Multiplayer idag boys? Jag är sugen och kan närsomhelst. Skriv här så fort ni vill lira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Blire Multiplayer idag boys? Jag är sugen och kan närsomhelst. Skriv här så fort ni vill lira! Adda mig på en gång så kan vi köra om typ 40 min PSN: Ylex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 (redigerad) Har addat dig, kan köra nu! EDIT: Kan tyvärr inte köra nu. Ska iväg till fäktning. Men från 18.30 kan jag nog. Redigerad 16 maj, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Någon som vill komma till mitt Party Mode? Jag tänkte testa skaffa en cross och trixa i skateparken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Någon som vill komma till mitt Party Mode? Jag tänkte testa skaffa en cross och trixa i skateparken Jag är på! Lägg till mig, jag heter "hugoivarsson" på PSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Kan snart hoppa in också, ska bara fixa klart lite saker först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Nu har jag tyvärr slutat lira, päronen vill titta tv hela kvällen.. Fast jag kommer spela i natt (stunta med cross och mc), så om någon vill vara med, så är du väldigt välkommen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 PSN: GeneralLion, spelar någon gång kring klockslagen 16.00-21.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 17 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Kan man få en snabb uppdatering, när var och hur spelar vi? + vilka spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Kan man få en snabb uppdatering, när var och hur spelar vi? + vilka spelar? Finns en lista av Wu Zi Mu lite längre upp vilka som spelar, var är väl inte bestämt direkt inte vilken sort vi kör heller. Någon som känner att lira lite nu? Är isf inne till ca halv 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Jag kommer lägga upp en party mode kl 18:00 på söndag, som varar i 20 minuter. När klockan är 18:20 joinar vi en server, så alla som är online i min lista blir invitade till den. Om du/ni inte har mig så kom ihåg att adda. Andra spelare som är med i party mode kan invite fler, absolut, roligare ju fler vi är. Tider kan ändras om det behövs! Om det inte passar för flera alltså. Redigerad 17 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Någon som vill lira lite nu eller senare ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Vi är 4 st från gtasajten som lirar just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Vi är 4 st från gtasajten som lirar just nu. Hahaha insåg inte att det var du som var Ylex Redigerad 17 maj, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Någon som vill lira lite nu eller senare ikväll? Jag är med på att lira lite senare om du fortfarande vill, vad är ditt PSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 18 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 alltså idag kl 18? ok.. kanske inte kommer några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts