tomkar88 Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Heyhopp ;D, ny här på forumet, men söker lite svenskar att lira med! så adda mig på PS3 versionen! ^^, godhate-_- // tomkar88 den som känner för det addar, annars så syns vi i cyberspace eftersom iaf ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Adda gärna mig om man vill! Boresund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) Tack för ett roligt spel wuzi och mirre. =) Hålelr med Henki dock, headset är en fördel! Man vill ju kunna skrika åt er när ni dödar en. Tack själv Vice Men jag håller med både dig här och Henki nu att headset hade varit jäkligt bra och ha, så det får införskaffas Heyhopp ;D, ny här på forumet, men söker lite svenskar att lira med! så adda mig på PS3 versionen! ^^, godhate-_- // tomkar88 den som känner för det addar, annars så syns vi i cyberspace eftersom iaf ^^ Lägger till dig i min, heter tFreaK_ på Psn, behöver lite svenska som jag "vet vem dom är" Adda gärna mig om man vill! Boresund Lägger till dig också, edit, förstod att det var Boresund Redigerad 14 maj, 2008 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Tack själv Vice Men jag håller med både dig här och Henki nu att headset hade varit jäkligt bra och ha, så det får införskaffas Ja, det blir tjugio gånger bättre att lira med någon om man har headset. Och som jag har förstått så följer inte headset med när man köper Ps3? Synd. Iofs så följer det "bara" med premium(och uppåt)versionen av Xbox 360, men det är versionen dom flesta köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) Det följde inte med ett headset i mitt ps3 paket iaf, tror inte det gör det i dom andra heller men vad vet jag Ska iaf se till och skaffa ett snart Redigerad 14 maj, 2008 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Jepp fördel och ha headset, körde lite förut med henki. DOCK! så är det smått jobbigt att höra andra när man är jagad av 10 polisbilar (N.O.O.S.E mode,tex) så blir nog för mig att sänka GTA IV ljudet i options lite smått så man hör :- ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Jepp fördel och ha headset, körde lite förut med henki. DOCK! så är det smått jobbigt att höra andra när man är jagad av 10 polisbilar (N.O.O.S.E mode,tex) så blir nog för mig att sänka GTA IV ljudet i options lite smått så man hör :- ( Eller så har man private chat via Ps3'an (om den har det?), eller så ringer man varandra. *Ta upp telefonen, välj call, välj Henkibojj. Det är private chat i GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Ifall man trycker Nedåtpil kan man se i statsen vem som pratar just då (om jag inte minns fel). Ta sen telefonen -> phonebook -> personen som pratar -> mute. Då slipper man höra trippeleko från polisbilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 In med er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 In med er! Jag kan vara med, adda Johan____. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Okej, vi borde bestämma en tid som det kan komma fler än bara 3 och lira. Typ lördag eller söndag kväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Jag kan köra har bt-headset nu. Men måste fråga när man använder det hur gör man då för att prata med andra eller bara säga något rakt ut? måste man in i mobilen först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Okej, vi borde bestämma en tid som det kan komma fler än bara 3 och lira. Typ lördag eller söndag kväll? Im in, kanske inte lördagkväll men blir det på söndag så är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Jag kan vara med, adda Johan____. Kattis, seriöst... Hur ska man kunna veta hur många _ det är det i ____? Kunde du inte komma på NÅNTING bättre än ____? Söndagkväll är jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Kattis, seriöst... Hur ska man kunna veta hur många _ det är det i ____? Kunde du inte komma på NÅNTING bättre än ____? Söndagkväll är jag på. Det är 4 st _ Det låter som om det blir söndag än så länge. Adrian, har du nå önskemål på tid eller dag? Skriv även vad ni vill spela isf. (Team)Deathmatch, Cops and croops, race, turf wars, vilken som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) Nope. Får bara be till gud för att mitt internet funkar (trådlöst) och att mina systrar inte tar tv'n Jag gillar att köra team dm, C & C, team Mafiya och lite vad som helst. Redigerad 14 maj, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Det är 4 st _ Tack. Hehe tyckte bara det var kul en massa ___ =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 visst...jag e på om jag får igång internetet söndag vilken tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Nu har i fått en del till helgen hoppas det blir av nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 15 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Söndag kväll blir bra! Jag gillar att köra Cops 'N' Crooks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts