VickeX Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Undrar faktiskt också hur man hittar servern, ingen som kan berätta Jag antar att någon får starta en server; Mobil-Player Match-Antal spelare som behöver invite för att få spela (MAX) och sedan får partyhosten bjuda in alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Okej, nytt datum för spel. Skall vi säga imorgon 20:00? Jag kan invita alla som vill vara med. Vad spelar vi, deathmatch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Okej, nytt datum för spel. Skall vi säga imorgon 20:00? Jag kan invita alla som vill vara med. Vad spelar vi, deathmatch? Deathmatch är inte så dumt, men ta också Team Deathmatch och GTA Race, (Team) Mafiya Work och Cops N Crooks. EDIT: Istället för att en person väljer kan man ju rösta genom mobilen. Ta upp mobilen och leta fram "Next game" eller vad den heter. Redigerad 12 maj, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Jag är väldigt ny när det gäller onlineläget så jag är nog inte med än å lirar, men adda gärna mig! Har ni inte samma nickname här och på PS3an så säg helst vem det är Mitt "PS3 namn" är Ylex Edit: Ja tydligen heter det "PSN", men skit samma, heter fortfarande Ylex och ni är välkomna å adda mig. Redigerad 12 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Okej, nytt datum för spel. Skall vi säga imorgon 20:00? Jag kan invita alla som vill vara med. Vad spelar vi, deathmatch? Jag är med imorgon 20.00 iaf om det blir något (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag tror också att jag kan va med imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Henki, jag provade att bjuda in idag men du får gärna hålla i inbjudan imorgon så att jag inte tar fel spel och/elelr missar att bjuda in nån. Är det okej, eller vill du att jag ska hålla i det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Henki, jag provade att bjuda in idag men du får gärna hålla i inbjudan imorgon så att jag inte tar fel spel och/elelr missar att bjuda in nån. Är det okej, eller vill du att jag ska hålla i det? Jag vill ha så få personer som möjligt i min lista, alltså kan jag inte invita ens hälften av folket som ställt upp. Du får hålla i det isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag vill ha så få personer som möjligt i min lista, alltså kan jag inte invita ens hälften av folket som ställt upp. Du får hålla i det isf. Nemas problemas. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) Har suttit å nött online ett tag nu, så jag är med ikväll. Fast då måste nån adda mig för invites. Redigerad 13 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) Har suttit å nött online ett tag nu, så jag är med ikväll. Fast då måste nån adda mig för invites. Jag addar dig Wuzi! Min Nico har ett sprillans nytt minne på mobilen, ett värsting minne så han har plats till många kontakter. Redigerad 13 maj, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) Jag addar dig Wuzi! Min Nico har ett sprillans nytt minne på mobilen, ett värsting minne så han har plats till många kontakter. Im also in tonight Blir det ngt ikväll eller Redigerad 13 maj, 2008 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag har inte fått några invites ännu heller, varken friend eller game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag har inte fått några invites ännu heller, varken friend eller game. Adda lite folk själv då? (Inte mig, såvida du inte har headset). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Förlåt att jag är sen! Victoria blockerade datorn! Jag addar alla strax! Ska bara kopiera era namn! Gå ut på Gta IV och vänta =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) Förlåt att jag är sen! Victoria blockerade datorn! Jag addar alla strax! Ska bara kopiera era namn! Gå ut på Gta IV och vänta =) Okej nice, I'll wait När man lirar MP, kan man liksom skriva då också, typ man får upp en ruta så skriver man? Väldigt tacksam för svar. Redigerad 13 maj, 2008 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Okej nice, I'll wait När man lirar MP, kan man liksom skriva då också, typ man får upp en ruta så skriver man? Väldigt tacksam för svar. Nix. Det är därför jag inte orkar med folk utan headset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Nix. Det är därför jag inte orkar med folk utan headset. Aha okej =/ Nu förstår jag dig också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) Måste man köpa mic eller kan man använda någon egen som används till dator? Är det den fula Logitech som gäller i fall man ska köpa? Edit: Jag vill hemskt gärna lira Team Deathmatch eller Tjuv o polis! Vanlig deathmatch var ganska trist, men annars var det kul å lira med Vice o Mirre. Redigerad 13 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Tack för ett roligt spel wuzi och mirre. =) Hålelr med Henki dock, headset är en fördel! Man vill ju kunna skrika åt er när ni dödar en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts