kattälskaren Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Ouch. Det finns vissa lösningar, men du måste nog logga ut ur PSN. Hmm, jag trodde väl ni skulle höra mig i lobbyskärmen åtminstone, men nähä. Då slipper jag ha den runt halsen, då () Rätt imponerande skills ändå. Kom du inte tvåa i helikopterracet? Det var ju inte så illa. Jag ska köpa mick i morgon, din apa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde182 Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Jag ska köpa mick i morgon, din apa! jags syncar mitt Sony ericsson blåtotte HS men i spelet när jag ska ringa så sägerluren att jag måste ansluta headset, går ut och kollar i ps menyn och visst står headsetet som anslutet, något jag missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 What about San Andreas? Har inte lirat SA mer än lite på PC. Blev för stor hype över det och jag tyckte det var mycket sämre än VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Har inte lirat SA mer än lite på PC. Blev för stor hype över det och jag tyckte det var mycket sämre än VC. Jag vet att detta är för mp. Men jag måste hålla med. Vc var roligare och kändes lite bättre. nå ja ville bara säga att jag inte har IV än. Men när jag får det så lägger jag upp er på psn listan. (hoppas bara att det funkar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 5 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Nanananananana Batman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hammarlind Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Hammarlind här och Hammarlind på PSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
davmann Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 PSN: davmann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 PSN: tFreak_ Hade varit kul att vara med o lira någongång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 GTASajten: emo PSN: erick135 Jag har headset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 (redigerad) Jag är på väg och köpe en router nu!!!! Ses ikväll hoppas jag! :D Vice Vice_c Redigerad 8 maj, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Jag kan vara med på server 2, kan säkerligen fixa ett headset också Gtasajten: MiRRe PSN: tFreak_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Jag kan inte imorrn kväll, men ikväll/inatt skulle kanske funka. Men jag orkar inte fler snubbar i min friendslist nu, det är ca 20 st och jag kan knappt snacka med nån av dem i headset. Vad man än spelar har man ena hörnet fullt med "XXX är nu online", "XXX är nu offline" och en massa meddelanden man inte kan läsa utan att avsluta spelet först. Please, adda bara om du har headset eller om jag addar er först. Har tackat nej till flera som jag aldrig haft kontakt med förr (fredde, Boresund, Yuokai mfl) just pga detta. Weener, Jacker mfl har jag kvar i min lista trots att de saknar headset just för att jag diggar dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Jag kan inte imorrn kväll, men ikväll/inatt skulle kanske funka. Men jag orkar inte fler snubbar i min friendslist nu, det är ca 20 st och jag kan knappt snacka med nån av dem i headset. Vad man än spelar har man ena hörnet fullt med "XXX är nu online", "XXX är nu offline" och en massa meddelanden man inte kan läsa utan att avsluta spelet först. Please, adda bara om du har headset eller om jag addar er först. Har tackat nej till flera som jag aldrig haft kontakt med förr (fredde, Boresund, Yuokai mfl) just pga detta. Weener, Jacker mfl har jag kvar i min lista trots att de saknar headset just för att jag diggar dem Jag med, jag med, jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Någon som ska köra ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Jag med, jag med, jag med! StellHell med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 StellHell med. ...jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 ...jag? Du med, för att du är en utmaning ibland. Två i topp på de matcher vi kört ihop har alltid varit Johan___ och Henkibojj i olika ordningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Hur hittar man servern? Måste man bli inbjuden? Såg att man kunde få en invite på mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Hur hittar man er då? Vilken server och hur hittar man servern? Jag kan bara välja speltyp...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Hur hittar man er då? Vilken server och hur hittar man servern? Jag kan bara välja speltyp...? Undrar faktiskt också hur man hittar servern, ingen som kan berätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts