yo.yo Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Vad heter du på PSN? Kan lägga till dig Solde45. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Adda gärna mig med psn fiskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Imorgon ska jag och Weener leka igen. Jag surfade runt på Youtube och hittade en (för mig) ny bugg i spelet. Det ska prövas på imorgon, alltså. Någon som vill vara med? [youtube-old]jmHd4rhrW-c&feature=iv[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Imorgon ska jag och Weener leka igen. Jag surfade runt på Youtube och hittade en (för mig) ny bugg i spelet. Det ska prövas på imorgon, alltså. Någon som vill vara med? Ser ju skitfränt ut! Jag är gärna med, men då får du adda mig först, ditt svin Och Weener vill varken svara på meddelanden eller invites Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Någon som vill vara med? Jag är nog på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Ser ju skitfränt ut! Jag är gärna med, men då får du adda mig först, ditt svin Och Weener vill varken svara på meddelanden eller invites Hade inte jag dig på Psn vid IV-releasen? I så fall har du tagit bort mig, och nu vill du att jag ska lägga till dig igen?! Skoja. Fixar det imorgon när vi sätter igång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Vilken tid börjar spelandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Jag vill gärna också vara med. Solde45 heter jag på PSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Vilken tid börjar spelandet? Jag och Weener planerar just nu! Jag ska äta klockan 18:00, så vi sätter nog igång senast halv sju. Vi börjar bjuda in folk så fort det är igång! Var online halv sju så ska det inte dröja länge innan du får din invite . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Jag och Weener planerar just nu! Jag ska äta klockan 18:00, så vi sätter nog igång senast halv sju. Vi börjar bjuda in folk så fort det är igång! Var online halv sju så ska det inte dröja länge innan du får din invite . Låter bra, går in då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Kommer vi skaffa nån GTA IV-meeting när PC versionen kommer. Såfall ser jag fram imot det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Kommer vi skaffa nån GTA IV-meeting när PC versionen kommer. Såfall ser jag fram imot det Gör en tråd om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Gör en tråd om det.. ...när det är dags... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 ...när det är dags... ...vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Jag kan tänka mig vara med, har fixat headset nu. PSN: Bedear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KIDDAN Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 (redigerad) någon som kanske skulle vilja spela lite ikväll eller på dan imorgon? isåfall lägg till mig på PSN: herr-sverige Redigerad 10 oktober, 2008 av KIDDAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KIDDAN Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Någon som skulle vilja spela lite i helgen? Isåfall lägg till mig på PSN: herr-sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Någon kan ta bort mig från headset-listan för skiten funkar ej. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 Hade precis en liten runda med Henkibojj. Det var trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 Tihi! Lite för lite folk när vi körde dock, både utländska, svenska och Gtasajtare. Nästan one-on-one i en timme, lite folktomt var det. Jag kör gärna igen med lite fler, men inte förrän tidigast onsdag kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts