Weener Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Några som är sugna på lite GTA IV ikväll? Jag och Jacker är det än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Några som är sugna på lite GTA IV ikväll? Jag och Jacker är det än så länge. Jag kan väl va med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 (redigerad) Fint! Har inte haft internet till ps3 på länge nu. Flyttade om lite med accesspunkten. håller på med 2.42 nu. När ska vi köra föresten? Redigerad 5 augusti, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Jag ska åka och köpa en båt nu, men kanske senare runt...säg...21.00 tiden? PUSS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Jag är också på ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Jag är superpå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Jag är gärna med nån dag. PSN: Bedear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Amer-163 Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Nån som ska spela ikväll? omkrng 20.00 ? I så fall adda mig PSN : Easy-A Jag invitar dig till nån mode. PS. jag är rank 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) PSN Nickname: Drama-D Gtasajten Nickname: Mr.Magic Jag har inte headset. Redigerad 10 augusti, 2008 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Kan slänga upp lite info. PSN: Vaxxor Headsett: Ja, men aldrig använt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Någon som vill spela ikväll? PSN:Baran2000 Headset:Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Amer-163 Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Någon som vill spela ikväll? PSN:Baran2000 Headset:Ja Kanske inte ikväll... kanske imorn omkring 13-14... Adda mig, mitt PSn är Easy-A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Kanske inte ikväll... kanske imorn omkring 13-14... Adda mig, mitt PSn är Easy-A Ganske svårt att missa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Amer-163 Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Lol, kanske större bokstäver ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Multiplayer på G ikväll med mig och Felshoe, vi börjar runt 19.30 kanske, lägg till Hugoivarsson som PSN nick så bjuder jag in er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Multiplayer på G ikväll med mig och Felshoe, vi börjar runt 19.30 kanske, lägg till Hugoivarsson som PSN nick så bjuder jag in er. Nej! 19:30 är för tidigt. Om det är så att ni inte vill spela inatt runt ett kan jag inte vara med, då får jag hoppa in någon annan dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Jag och Weener hade världens roligaste online session inatt! Ni får börja spela oftare så vi kan bli fler. Online-läget känns grymt underskattat av de jag har på min vännerlista med IV. Skäms! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Grymt roligt ja. På slutet ballade det dock ur när en kille med MC-Hjälm kom in och flippade ur spelet. Han tålde hur mycket som helst, och gjorde så att vi tålde hur mycket som helst med. Jag sprängdes i min bil två gånger, utan att dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Måste fan vara med någongång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts