Linus127 Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Splittar VickeXs tråd i två, där denna blir PS3-version och den ursprungliga blir Xbox 360-version. Så, såhär skrev VickeX: Vet inte hur pass bra Lördag passar men kör vind! lägger fram mitt PSN. PSN-Nickname: Eastlund7 GTASajten Nickname: Linus_127 _________________________________ GTASajten Nickname | PSN-Nickname. Fetmarkerade har headset. Adrian G | Addeproffs Alexstance | Vlcty184 Balor | corpsys beta23 | plopp1 BTBoresund | Boresund burken12 | baran2000 Cheeesybean | Cheeesybean davmann | davmann Easy-A | Amer-163 EET FUK | Whiplash666 emo | erick135 felshoe | felshoe Ferrari | Gurkan_92 Fiskaren | Fiskar Hammarlind | Hammarlind Henkibojj | Henkibojj Hot dog | theking268 kattälskaren | Johan____ KIDDAN | herr-sverige Linus127 | Eastlund7 (helst inga fler noob-addningar) Matteus | Mattehallik MiRRe | tFreak_ Mr.Magic | Drama-D MrNoNja | MrNoN nor_adde | Adriian NoReas0n | Johan__ Pixiegnom | SpajX psponline | Jamath Sikorka | Radioactiveraeka StellHell | StellHell The_KeeperBoy | The_KeeperBoy Tobbzone | Tobbzone tomkar88 | godhate-_- VaXXoR | Vaxxor Vice | Vice_c (jag gillar kex) Weener | hugoivarssion Wu Zi Mu | Ylex Xazzi | Macke462 Yuokai | Bedear yo-yo | Solde45 .ZixX | Pwhheee Redigerad 16 december, 2009 av Henkibojj (Cheeesybean senast tillagd, nu är allt i alfabetisk ordning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Lätt med på PS3 versionen PSN Nick: The_KeeperBoy GTA Sajten: The_KeeperBoy Redigerad 29 april, 2008 av The_KeeperBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Playstation 3: PSN-Nickname | GTASajten Nickname Adriian | nor_adde Skriv upp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 PSN: Whiplash666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Radioactiveraeka PS3 gogo, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
psponline Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 PSN-Nickname Jamath jag är lätt på när som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Adda mig! Adda mig! Heter "Macke462" och spelar PlayStation3. Xazzi på GtaSajten/GtaNytt (duh.......) Så jävla sugen på MP alltså! Körde lite smått med en polare förut, så jävla nice Edit - Har inget USB tagentbord dock..(Många som har det eller?) så skrivandet går lite småsegt ;< Redigerad 29 april, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Psn corpsys har inget men headsett men tänker skaffa det nästa lön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) PSN: Addeproffs EDIT: Jag börjar precis som Henki få riktigt många i min lista. Skriv helst om ni har headset eller inte om/när ni addar mig. Sen börjar gallringen Redigerad 29 maj, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jag ska köpa ett Bluetooth-headset om några dagar. Förhoppningsvis har några fler av er det. Vet någon om man kan ställa in så att bara en viss person hör vad man säger? T ex om jag spelar med en kompis på en server med 16 spelare och så vill jag bara snacka med kompisen, kan man då göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Game! Playstation 3. Nick: Felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Jag är pååååååå! Playstation 3 Nick : Hugoivarsson :naughty: :naughty: :naughty: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Till er som vill adda mig: SNÄLLA, se till att ha headset så man har nån behållning av att ha en sjukt lång friendslista. Jag har själv addat en del personer som sen visat sig sakna headset, men jag tar inte bort er för det utan räknar med att ni tar förnuft tillfånga och köper ett så småningom. Har man inte headset är det nästan värdelöst att adda folk till höger och vänster, det är ju bara ett nick i mängden då. Så adda mig inte om ni inte har headset, jag blir bara sur på er. Jag är preliminärt på, vi får se vad jag gör den helgen. Henkibojj - Henkibojj - PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Nickname på både psn och forumet. Tobbzone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 (redigerad) Till er som vill adda mig: SNÄLLA, se till att ha headset så man har nån behållning av att ha en sjukt lång friendslista. Jag skall skaffa ett headset så fort jag har cash till det, skulle vara riktigt bra att ha det, speciellt i GTA IV, när vi körde lite grann tidigare idag till exempel. (Spelet buggade för mig tror jag, det var därför jag drog från ditt spel. ) OnT: Jag är på, såvida inte något viktigare inträffar, men det tror jag inte. Playstation 3: MrNoN Redigerad 30 april, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Det var sjukt kul att lira MP förut, med Henkibojj MrNonja. Eller vad säger ni grabbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 (redigerad) Det var sjukt kul att lira MP förut, med Henkibojj MrNonja. Eller vad säger ni grabbar? Haha ja absolut. Förutom att en annan viss person som inte gjorde det man skulle göra.. Inga namn nämns. Redigerad 30 april, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 (redigerad) Om du menar i slutet när jag körde över maffiabossen med bagagevagnen gång på gång, som vi skulle skydda, så var det för att jag blev trött på uppdraget och inte orkade köra seriöst. :o Redigerad 30 april, 2008 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Om du menar i slutet när jag körde över maffiabossen med bagagevagnen gång på gång, som vi skulle skydda, så var det för att jag blev trött på uppdraget och inte orkade köra seriöst. :o Hahaha ok. Det enda jag kommer ihåg är att du bara körde omkring, och tillslut så hoppade jag in i samma fordon som dig, och du försökte dränka mig till döds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Hahaha ok. Det enda jag kommer ihåg är att du bara körde omkring, och tillslut så hoppade jag in i samma fordon som dig, och du försökte dränka mig till döds. HAHAHAHA, jaha. Där garvade jag högt IRL. Körde rätt ut mot havet och slängde mig ur, och vi båda flög ner i vattnet Sen att jag "bara körde omkring" var för att jag försökte hitta en bra flyktbil för att rädda maffiabossen i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts