eXotic Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 O rly? Vilket spel ska vinna över IV i ditt tycke då? Vad som helst utom det bara för att gå emot strömmen? Joke dude, joke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Är dessvärre ingen stor gejmer, varför jag inte var med och röstade. Spelade dock igenom de två första banorna i CoD4-kampanjen (på PS3), och det var väl kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 O rly? Vilket spel ska vinna över IV i KvaddadPadda's tycke då? Mafia II. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Mafia II. Lär ju inte komma 2008, men likförbannat är det fortfarande ett: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 (redigerad) Du kunde kanske ha kompromissat och låtit folk rösta per PM? Jag hade i vilket fall som helst inte kunnat rösta eftersom jag inte har spelat något av de nominerade spelen. Redigerad 6 maj, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 O rly? Vilket spel ska vinna över IV i ditt tycke då? Vad som helst utom det bara för att gå emot strömmen? Metal gear? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Mafia II. Mafia II kommer inte ens komma i närheten av GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Mafia II kommer inte ens komma i närheten av GTA IV. Otroligt subjektivt, jag är övertygad redan nu om att jag kommer att gilla Mafia 2 mycket bättre än GTA IV till exempel endast på grund av tids- och karaktärsvalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 (redigerad) Låt oss inte fanboya loss här. Spelen har sina för- och nackdelar och alla ska hålla sams. BTW, så utnämdes ju Mario Galaxy till årets spel av GameSpot. Jag har 242 stjärnor och äger därmed alla er andra. Redigerad 8 maj, 2008 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Låt oss inte fanboya loss här. Spelen har sina för- och nackdelar och alla ska hålla sams. BTW, så utnämdes ju Mario Galaxy till årets spel av GameSpot. Jag har 242 stjärnor och äger därmed alla er andra. jag har typ 40 st hos en kompis. Du är på andra varvet i spelet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Låt oss inte fanboya loss här. Spelen har sina för- och nackdelar och alla ska hålla sams. BTW, så utnämdes ju Mario Galaxy till årets spel av GameSpot. Jag har 242 stjärnor och äger därmed alla er andra. Även kallat för-mycket-fritid-nummer-utav-stjärnor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts