fredde182 Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Går in i moilen och väljer multiplayer, den börjar connecta men det går till sist inte.can't connect to server. alla andra inertnet funktioner funkar i ps3:an. Någon mer med samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Går in i moilen och väljer multiplayer, den börjar connecta men det går till sist inte.can't connect to server. alla andra inertnet funktioner funkar i ps3:an. Någon mer med samma problem? Jopp, är så för mig med. Hoppas det fixas snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Går in i moilen och väljer multiplayer, den börjar connecta men det går till sist inte.can't connect to server. alla andra inertnet funktioner funkar i ps3:an. Någon mer med samma problem? Har du testat göra en omsökning ute i menyn på ps3? Anslutningen kanske har lagt av.. Funkar utan problem för mig iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Har du testat göra en omsökning ute i menyn på ps3? Anslutningen kanske har lagt av.. Funkar utan problem för mig iallafall. Not working. Hmm, vad kan vara fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde182 Skrivet 2 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 (redigerad) Not working. Hmm, vad kan vara fel? Har antagligen med routern du använder, jag gjorde ett internet test i nätverksinställningarna på ps:3an. och där stod det att jag var nat:3 ansluten och det kunde strula till det med multiplayer kommunikation EDIT: Nu funkar det prima, har dock inte gjort någon ändring i inställningarna. la till en poalr i min friendlist på ps3:an sen kunde jag invita ahn i partyode och lira detahmatch me en massa andra spelare Redigerad 2 maj, 2008 av fredde182 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Så vart det för mig med den första dagen. Men sen har det funkat klockrent Så ja vet inte vad det kan vara då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde182 Skrivet 2 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Så vart det för mig med den första dagen. Men sen har det funkat klockrent Så ja vet inte vad det kan vara då. tappar connection från och till i playlistan inför ett spel, men nör man väl kommer in så funkar allt prima Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 (redigerad) Det har inget med router, eller mina saker att göra tror jag, har inte ändrat något alls. Det funkar nu, har gjort det i två dagar nu. Dock så är allt borta, min(a) "level" och kläder osv. Redigerad 3 maj, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Ett hett tips om ni får strul med Internet till PS3an, starta om routern. Bara dra ut sladden till routern, vänta typ 10 sekunder, och plugga in igen. Sen startar du PS3an så ska det nog fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Frågar både här och i MP för Xbox360, vilket typ av spel tjänar man mest på... typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) Frågar både här och i MP för Xbox360, vilket typ av spel tjänar man mest på... typ Skulle gissa ThugTurf Wars. Redigerad 25 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts