deizide Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Har precis börjat spela GTA IV och undrar om man kan bli full i detta spel,har saknat det sen det där kör-uppdraget i Vice City om jag inte minns fel...Vore kul att köra runt på fyllan genom stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Ja det kan man. Gör några uppdrag och ring sedan upp Roman på mobilen och föreslå att ni ska gå ut och dricka. Han svarar oftast ja och du hämtar upp honom och åker till baren. Sedan blir ni fulla båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deizide Skrivet 1 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Ja det kan man. Gör några uppdrag och ring sedan upp Roman på mobilen och föreslå att ni ska gå ut och dricka. Han svarar oftast ja och du hämtar upp honom och åker till baren. Sedan blir ni fulla båda två. Gott...skall bli roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Gott...skall bli roligt. Akta dig bara för att köra efter det, Rattfylla=Polisjakt...fast å andra sidan är det roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Det suger att köra rattfull. Tänker aldrig göra det mer. Tappade kontrollen och körde sönder min bil och fick farbror blå efter mig. Nah, jag går hellre. Eller tar en taxi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Jag och Roman åkte hem efter en riktig brakfylla, hade en ny riktigt snabb sportbil (MB SLK-kopian) och kämpade för att komma ut på vägen, där vile jag gasa på lite, men det blev bara att jag fick häva sladden hela tiden, sen kom polisen efter mig 3 ggr, otroligt kul iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts