Tigerr Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Åk till ett Tw@t internetcafé. Gå in på hemsidan och klicka på länken till KRAPEA. Någon mer som känner igen företaget dom menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Jag såg den också igår natt! Do you have any questions? Ask Astrid! "Vi svenskar knarkar vokaler lika mycket som ni amerikaner (...vad det nu var...)" De verkar ha förväxlat svenskans specialtecken (åäö) med typ tjeckiskan eller något, jag vet då inte att jag använder ŮǑŽ särskilt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Har ni klickat på Burger Shot. Dom har en flik som heter "Please don't sue us!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Det är nog menat som en dubbeldissning tillochmed. krapEA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 (redigerad) Inte om just Krapea men internet i allmänhet. Det är så sjukt jävla enormt. Helt E N O R M T stort. Det lär ju ta år att läsa igenom allting som står. Jag satt i trettio minuter och läste bara igenom 2-3 sidor. Sjukt. Redigerad 1 maj, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 (redigerad) Det är nog menat som en dubbeldissning tillochmed. krapEA Som i "Crap-EA"? Fniss. Redigerad 2 maj, 2008 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Som i "Crap-EA"? Fniss. yes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Jag hittade ett internetcafé men jag kunde inte gå in i det. Det är på första ön BTW och jag har börjat jobba för det där rosa F-et på kartan, vad han nu hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Jag hittade ett internetcafé men jag kunde inte gå in i det. Det är på första ön BTW och jag har börjat jobba för det där rosa F-et på kartan, vad han nu hette. F:et är Mikhail Faustin. Tror man behövde göra två stycken uppdrag med Faustin innan man kan göra ett uppdrag med Roman för att få ingång till internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 F:et är Mikhail Faustin. Tror man behövde göra två stycken uppdrag med Faustin innan man kan göra ett uppdrag med Roman för att få ingång till internet. Mmm, vet, har fått det nu. Har tagit några bilar åt FPS Doug nu också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban380 Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 (redigerad) s Redigerad 12 januari, 2017 av Robban380 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Sverige nämns på flera andra hemsidor också. Bl.a European Travel eller vad det hette? Gå in på travel på första sidan och klicka på första länken. Klicka er vidare till Foods. Där finns bl.a Sverige med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Påtal om Sverige. Har man tur och går förbi vissa NPC's kan man höra frasen "She sucked me dry like a swedish vacumcleaner". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Har man tur och går förbi vissa NPC's kan man höra frasen "She sucked me dry like a swedish vacumcleaner". Hahahahaha, jag måste hitta nån som säger så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Kan man bara gå in på hemsidor som länkar leder till eller går det att få adressen till en hemsida på en reklamskylt och slå in den för hand också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 (redigerad) Sverige nämns på flera andra hemsidor också. Bl.a European Travel eller vad det hette? Gå in på travel på första sidan och klicka på första länken. Klicka er vidare till Foods. Där finns bl.a Sverige med. Off Topic. Finland och Danmark nämns i en nyhetssändning också, dom tävlar i nått. Redigerad 4 maj, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Kan man bara gå in på hemsidor som länkar leder till eller går det att få adressen till en hemsida på en reklamskylt och slå in den för hand också? Hittar du en länk på en billboard eller hör den på radio går det nästan alltid att gå in på den. Däremot finns det en del nummer på skyltar som inte ger annat än en "död linje"-signal när man försöker ringa. Är det någon som hinner skriva ner eller uppfatta numret på försäkringsbolaget man gör reklam för på teve? 1-555-555- och sen 2121? 2211? 1212? 1221? Vore kul att testa. Vice Citys nummer "1-866-9-SAVEME" funkar inte att ringa. Synd, det hade varit roligt att höra, och skulle jag ringa det numret IRL skulle det antingen inte gå för att det var sex år sedan numret skapades, eller så skulle det gå och jag skulle få betala 50 spänn för att höra ett ljudklipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Har hört nånting om en sida som heter www.litlelacysupricepage.net På GTA då. Har själv inte kollat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NaTeMiO Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Har hört nånting om en sida som heter www.litlelacysupricepage.net På GTA då. Har själv inte kollat. Det är en barnporrsida som blivit nerlagd xD man får fem stars när man går in där ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Det är en barnporrsida som blivit nerlagd xD man får fem stars när man går in där ^^ lol rly? Måste testa det då, hah : _> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts