Complex Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Ja, min gamla profl blev ju hybernatad sen fråga ja hultan via PM hur länge de skulle vara så.., men de skulle stå ett datum när ja försökte posta.. men icke!! sen efter nått år sket det sej, och ja kunna inte ha min gammla profil längre av nån jävla andledning, s¨ja fick starta ett bytt konto... Men ja undrar i vilket fall som hällst av ren nyfikenhet: Hur länge kmr de andra "BANNADE" vara bannade? jag har trots allt följt gtasajten sedan sommaren 2002.. Och har hunnit sett endel som blivit bannade.. Men endel blev bannade för 5-6 år sedan, men har inte blivit "member" igen. Vad beror de på`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 life time ban, hästar skiter ost och getter ceddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Fördel om du anger vad du nickade innan om du vill att vi ska kolla upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=5174 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Tror alla användare som är "hybernated" eller "banned" med det gamla systemet är det för evigt, sedan det nya systemet tillkom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Men de står väll inte längre "BANNAD" På dom som blir de nuförtiden Ja, de är min gammla profil. Men gick tydligen inte ta bort hybernathing stämmpeln. Men har märkt att gruppen "hybernathing" e borttagen när gta IV modsen kom. Så dom som va hybernathing förut är banned nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts