Marquis Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 (redigerad) Det är den stora frågan, ladies and gentlemen... Har själv inte kommit så långt in i spelet än och tänkte precis testa att sikta manuellt, får se vad jag bestämmer mig för sen innan jag vågar rösta själv.. Redigerad 30 april, 2008 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Jag röstar bara om det finns ett "blandat" alternativ. Jag använder båda vid olika tidpunkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Jag röstar bara om det finns ett "blandat" alternativ. Jag använder båda vid olika tidpunkter. Hur menar du då? Går du in i menyn och ändrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Om man inte håller inne triggern helt blir det ju free-aim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Om man inte håller inne triggern helt blir det ju free-aim. Men då finns det ju inget sikte färrän när man skjuter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 hur siktar man manuelt utan att skjuta ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Men då finns det ju inget sikte färrän när man skjuter? Det är en ring med en cirkel i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Jag kör med "Classic" styrspakarna (PS3). Hur kan jag sikta utan att autoaima folk på gatan och utan att skjuta samtidigt? ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Det är en ring med en cirkel i. Ja precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Det är en ring med en cirkel i. Exakt, men inte förrän man börjar att skjuta, dvs man kan inte sikta in sig innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Exakt, men inte förrän man börjar att skjuta, dvs man kan inte sikta in sig innan. Jo det är det. Iaf på 360versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Jo det är det. Iaf på 360versionen. Jag har också 360-versionen, men jag fattar ändå inte riktigt hur du menar. När man har ett vapen valt, hur gör man att få manuellt sikte då? Om man håller ner LT får man ju auto, med RT skjuter man direkt, men när man väl avlossar får man upp manuellt sikte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Jag kör "Standard" på PS3. Då är L2 (LT) siktesknappen och R2 (RT) skjutarknappen. Håller man in L2 helt får man autosikte, lättar man lite på den blir det manuellt. När man håller på och skjuter på folk brukar jag ha autosikte men jag drar upp siktet så att det blir en blyspray i ansiktet istället för magen. Det får ni prova, man fäller vem som helst med ett enda pistolskott. Aegzor. Vote: Varierar såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 (redigerad) Varierar så klart. Ibland manuellt, ibland auto Redigerad 30 april, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Jag kör med manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Varitaion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Hitils bara med auto-aim för det funkar riktigt bra, man kan träffa dem på olika ställen osv. Free aim är för jobbig med att man inte får trycka för hårt osv. Dessutom blir styrningen en aning trögare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Kan man ändra så att det inte är så segt att byta Target i Auto-aim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Föredrar manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts