Renard Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Vad tycker ni om GTA IV's soundtrack? Bra eller dåliga låtar? Någon favorit kanske? Någon talk-show ni gillar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Inte ang. soundtracket men är det bara jag som tycker melodin efter man klarat ett uppdrag är lite...hmm....dåligt/barnsligt/konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Inte ang. soundtracket men är det bara jag som tycker melodin efter man klarat ett uppdrag är lite...hmm....dåligt/barnsligt/konstigt? Den är annorlunda varje gång... jag trodde först det berodde på vems uppdrag det var men jag är inte lika säker på det längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 (redigerad) Vad tycker ni om GTA IV's soundtrack? Bra eller dåliga låtar? Någon favorit kanske? Någon talk-show ni gillar? Nja, inte så värst bra kanske. OK, men inte mer. Kul att kunna lyssna på intro-låten. Men lite störigt att de svär så förbaskat i alla låtarna. Jag gissar att det är låtar de inte fick släppa på vanliga Sountracket pga att de var för vulgära. Edit: Oj, trodde du menade skivan man fick med Special Edition. Redigerad 30 april, 2008 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 (redigerad) Är det mycket hiphop i GTA IV?isånnafall kommer jag bli besviken på GTA IVs soundtrack. Redigerad 2 maj, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Är det mycket hiphop i GTA IV?isånnafall kommer jag bli besviken på GTA IVs soundtrack. Nej då, finns allt för alla smaker. Själv lyssnar jag mycket på Tuff Gong mest för att jag blivit "smittad" av Little Jacob. Älskar hans stil. Var så härligt när man gjorde ett uppdrag åt honom där man kom in i hans lägenhet och blev nedbrottad av hans kompis. Hela lägenheten var rökfylld av en viss växt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 När jag kollade soundtracket för några dagar sedan slogs jag av att det var många artister jag aldrig hört talas om överhuvudtaget. Kände nästan endast till artister på classic rock-kanalen, funkkanalen och jazzkanalen. Och så reggaekanalen som bara spelar Bob Marley då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Jag sket nästan på mig när jag läste på Wikipedia att Joe Walsh Rocky Mountain Way fanns med på rock kanalen. Och att det var Iggy Pop som var DJ! Jag trodde han skulle dyka upp i något uppdrag någon gång men det här var bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Nej då, finns allt för alla smaker. Då kan jag pusta ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Tycker soundtracket är stort, varierande och faktiskt rätt så bra. Gillar Iggy Pop i spelet också "screw this town, im moving to Vice City", sen är Juliette Lewis rätt så skön som DJ på Radio Broker. Som sagt, bra blandning på band, allt från Bowie, Black Sabbath, Nas, Kanye West, Black Keys, R.E.M.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Nej då, finns allt för alla smaker. Själv lyssnar jag mycket på Tuff Gong mest för att jag blivit "smittad" av Little Jacob. Älskar hans stil. Var så härligt när man gjorde ett uppdrag åt honom där man kom in i hans lägenhet och blev nedbrottad av hans kompis. Hela lägenheten var rökfylld av en viss växt. Little Jacob är faktiskt en av de karaktärer som tillhör ''de lägre'' för mig som jag faktiskt gillar. Nu är jag inte rasistisk, utan jag utgår från karaktärer som jag gillar - exempelvis mafiosos i fina kostymer. Lite ironi med att området heter ''Schottler''; många gånger jag har besökt det har det varit någon form av skjutande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Underbart sounctrack, lyssnat igenom flera gånger på min SE-CD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts