BigBear Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Och du tror att folk fattar bättre för att du har caps på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 MEN SLUTA FÖR FAN DA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 jag har inte gjort nåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 (redigerad) men sluta prata om stavning FÖR HELVETE. men nu säjer ni så klart bara första bokstaven först sen e dom andra små. Så alla som vill prata om stavning kan bara HÅLLA KÄFTEN FATTTAT jag kan vara snälla om ni slutar säja att jag stavar dåligt. det är jobigt så KÄFT NU OM BOKSTÄVER OM NI ALDRIG KAN SKRIVA NÅT ANNAT EN ATT KLAGA NU MENAR JAG INTE BIG BEAR MEN GTA KLAGARN KLAGAR JÄGARN Redigerad 5 mars, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 NU SLUTAR NI JAG STAVAR HUR JAG VILL FATTTAR NI ELLER VÄRKAR INTE SÅ JAG BRYR mig EJ FATTA DET E DU SNÄLL E DU ETT PUCKO SOM INTE FÖRSTÅR ATT MAN BLIR LEDSEN SÅ SÄJ JAG E DUM I HUVET EY värkar (aj det gör ont) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 värkar (aj det gör ont) va de de ända fel du hitta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts