GTA3 freak Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 "Omen prut på dig" Barnslig ja Knepiggt namn JAAAA Han ville ju egentligen heta "Kaninen Karlsson Long Ben" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 ganska långt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Han ville ju egentligen heta "Kaninen Karlsson Long Ben" Hahaha va ja börja garva när ja hörde den där haren longben karlsson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Fick inte hetta kaninen karlson long ben nu kom jag på värför för lång men jag kan ju altid heta kaninen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 vad betyder long ben? e de nån kines? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Fick inte hetta kaninen karlson long ben nu kom jag på värför för lång men jag kan ju altid heta kaninen Jag tycker inte du ska heta nånting... Ja tycker du ska dra till skolan å stanna där några år, sen kan du komma tillbaka med bättre svenska och nickname.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 alltså lol... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 (redigerad) Jag tycker inte du ska heta nånting... Ja tycker du ska dra till skolan å stanna där några år, sen kan du komma tillbaka med bättre svenska och nickname.. Sluta jag rymmer nästan från skolan varenda dag nu det e inge kul dom e bara dumma.Så nu slutar du annars gör jag nåt riktigt dumt Redigerad 5 mars, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Sluta jag rymmer nästan från skolan varenda dag nu det e inge kul dom e bara dumma.Så nu slutar du annars gör jag nåt riktigt dumt Rymmer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 JA DET GÖR JAG TILL BUSSEN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 hahahahaha du é rolig du Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 För fan det e sant jag skämtar inte. Och gtajägaren skulle du kuna SLUTA säja hur alting stavas du e ganska jobig så du vet det förstår du eller ej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Jag säger bara en sak: ROFLMAO LOL LOL och åter LOo0o0oOO0L, hahAHAHA , MEJMEJMEJ GTA e så jävla patetisk ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 För fan det e sant jag skämtar inte. Och gtajägaren skulle du kuna SLUTA säja hur alting stavas du e ganska jobig så du vet det förstår du eller ej. du, vad skulle du kunna göra oss? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 du, vad skulle du kunna göra oss? DET undrar ja också... en kille som skriver såhär han rymmer från skolan till bussen jag fattar inte de är därför han inte kan svenska så han måste få "jälp" av sina gta "vänej" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 DET undrar ja också... en kille som skriver såhär han rymmer från skolan till bussen jag fattar inte de är därför han inte kan svenska så han måste få "jälp" av sina gta "vänej" hehe tänck om ala på forumet börgade skriva såm hånåm (en imitation av MEJMEJMEJ GTA ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 FATTAR NI TRÖGT ELLER KAN NI INTE SLUTA JAG BLIR LÄDSEN PÅ RIKTIGT OM JAG SÄJER NÅT DUMT BLIR JAG BARA BANNAD :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 NU SLUTAR NI JAG STAVAR HUR JAG VILL FATTTAR NI ELLER VÄRKAR INTE SÅ JAG BRYR mig EJ FATTA DET E DU SNÄLL E DU ETT PUCKO SOM INTE FÖRSTÅR ATT MAN BLIR LEDSEN SÅ SÄJ JAG E DUM I HUVET EY Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 men caps Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 DU FATTAR JU INGEN TING DET E MENINGEN ATT NI SKA FÖRSTÅR SÅ SLUTA FÖR FAN SÅ SLUTA SLUTA FATTA SLUTA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts