Cyper Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Någon som vet var man kan hitta den ljudämpade pistolen? Om den nu ens finns. Kan vara användbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Någon som vet var man kan hitta den ljudämpade pistolen? Om den nu ens finns. Kan vara användbart. den finns inte. det finns en vanlig och en mer kraft full pistol. enligt guide boken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Skulle man inte kunna modifiera vapen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Har aldrig hört om något sådant tror jag. Saknar i allafall den ljuddämpade pistolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Har aldrig hört om något sådant tror jag. Saknar i allafall den ljuddämpade pistolen. Jag vill också ha den. Det är lättare att "fixa" folk med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Eh, har för mig att det fanns en bredvid vanliga pistolen på vapenaffärn i Algonquin (out of stock ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts