qpong Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Går det att köpa lägenheter/hus osv som man kunde i gta vc och sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Går det att köpa lägenheter/hus osv som man kunde i gta vc och sa? Jag vill minnas att Rockstar officiellt sagt att det inte kommer att gå köpa fastigheter alls utan de kommer komma i ens ägor genom spelets gång via uppdrag och liknande. Typ för att man inte ska kunna köpa sitt herrgårdshus innan man får det så att säga. Personligen hade jag velat kunnat köpa hus, klubbar, verksamheter osv för innan dess så var det så jäkla tråkigt att ha hundratusentals dollar utan något att kunna spendera det på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Jag vill minnas att Rockstar officiellt sagt att det inte kommer att gå köpa fastigheter alls utan de kommer komma i ens ägor genom spelets gång via uppdrag och liknande. Typ för att man inte ska kunna köpa sitt herrgårdshus innan man får det så att säga. Personligen hade jag velat kunnat köpa hus, klubbar, verksamheter osv för innan dess så var det så jäkla tråkigt att ha hundratusentals dollar utan något att kunna spendera det på. Beväpna dig till tänderna och köp alla kläder som finns i LC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Beväpna dig till tänderna och köp alla kläder som finns i LC Vart köper man kläder då? Har bara hittat den kassa affären som man får tips om när Michelle klagar på ens kläder. Vart kan man kirra kostym?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 (redigerad) Beväpna dig till tänderna och köp alla kläder som finns i LC Dubbelpost Redigerad 30 april, 2008 av Soliman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Vart köper man kläder då? Har bara hittat den kassa affären som man får tips om när Michelle klagar på ens kläder. Vart kan man kirra kostym?! Finns två (eller är det fler?) lite lyxigare affärer på Algonquin (eller hur det nu stavas) där man kan köpa kostym, finskor kavajer m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Finns två (eller är det fler?) lite lyxigare affärer på Algonquin (eller hur det nu stavas) där man kan köpa kostym, finskor kavajer m.m Ah okej, soft . Får ta mig till andra banan då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Ah okej, soft . Får ta mig till andra banan då! Ön! Finns det någon affär där man kan köpa lite "fulare" kläder, altså slitna begagnade kläder. Med fulare menar jag motsatsen till finare. Min svenska är inte på topp idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Finns det någon affär där man kan köpa lite "fulare" kläder, altså slitna begagnade kläder. Med fulare menar jag motsatsen till finare. Min svenska är inte på topp idag. Dendär klädaffären där det säljs ryska kläder har väl inte dem "finaste" direkt. Men slitna begangnade har jag inte hittat ännu. Skulle vara bra om man vill leka luffare i diverse Dukes kvarter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Hur många safehouse finns det egentligen? Säg inte när eller var dom är, bara antalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Hur många safehouse finns det egentligen? Säg inte när eller var dom är, bara antalet. Minst 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts