Gamo1 Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Hatar att det blir vattenmärke i filmerna man gör, samtidigt som jag stör mig lite på alla restriktioner i editorn. Och det att 'cover'-systemet är lite jobbigt ibland. Jag har aldrig gått in på editorn och kommer aldrig heller. Hoppas att Rockstar kommer att ta in förslag från Privatpersoner när dom ska göra GTA 5. Och hoppas det kommer finnas en pansarvagn där !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Du verkar kunna lite, Är en Amd Athlon 5600+ X2 2,8gzh bra ? Hmm... Mjo.. Det duger. Ram? Grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Gud blev så irriterad igår. Satt och spelade på en ganska rolig server där många var inne. Men så kommer det in 2 idioter med mods och carspawner. Låg fordon över allt i högar. Sen spawna dom fram bilar som gick i 1000km/h. Sköt raketer ur pistoler och massa sånt. Hoppas dom blir bannade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 (redigerad) Gud blev så irriterad igår. Satt och spelade på en ganska rolig server där många var inne. Men så kommer det in 2 idioter med mods och carspawner. Låg fordon över allt i högar. Sen spawna dom fram bilar som gick i 1000km/h. Sköt raketer ur pistoler och massa sånt. Hoppas dom blir bannade. Vad hette dom? Jag brukar vara exakt likadan, fast jag håller mig borta från striderna. Med mods som rocket MP5 och ripley toppar 999 Km/h Redigerad 8 januari, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Gud blev så irriterad igår. Satt och spelade på en ganska rolig server där många var inne. Men så kommer det in 2 idioter med mods och carspawner. Låg fordon över allt i högar. Sen spawna dom fram bilar som gick i 1000km/h. Sköt raketer ur pistoler och massa sånt. Hoppas dom blir bannade. Lulz, Jag har en stark känsla om att jag har varit med om samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Lulz, Jag har en stark känsla om att jag har varit med om samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gamo1 Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 hahahaha Jag har : Moderkort: Msi K9AGM3 Processor: Amd Athlon 64 5600+ X2 Dual Core Grafikkort: ASUS EN8800GS TOP 384mb Fläkten justerar sej efter temp. Ramminnen: 2gig Corsair xms2 Twin2X Windows Vista Ultimate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Lulz, Jag har en stark känsla om att jag har varit med om samma sak... Var har jag hört det där förr? Det var Godfather (Gof numera) som skrev det, tror jag. Inte så länge sen, max ett halvår. Kan det ha varit i multiplayerforumet? Måste kollas! ...eller var det Weener? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Trakifljusen, ibland står man stilla i säkert tio sekunder utan att det växlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 (redigerad) Trakifljusen, ibland står man stilla i säkert tio sekunder utan att det växlar om. Inte så länge egentligen, men i spelet är 10 sekunder hela 20 minuter. Skulle vara konstigt om de slog om efter en halv sekund (en minut i spelet). Edit: Lol. Fail-post. 10 sekunder = 5 minuter En halv sekund = 1/4 minut Redigerad 10 januari, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Inte så länge egentligen, men i spelet är 10 sekunder hela 20 minuter. Skulle vara konstigt om de slog om efter en halv sekund (en minut i spelet). Men... hallå, sådär kan du ju inte resonera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 hahahaha Jag har : Moderkort: Msi K9AGM3 Processor: Amd Athlon 64 5600+ X2 Dual Core Grafikkort: ASUS EN8800GS TOP 384mb Fläkten justerar sej efter temp. Ramminnen: 2gig Corsair xms2 Twin2X Windows Vista Ultimate Jo.. Det där duger verkligen. Borde funka helt smärtfritt.. Prövat installera nya drivisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Var har jag hört det där förr? Det var Godfather (Gof numera) som skrev det, tror jag. Inte så länge sen, max ett halvår. Kan det ha varit i multiplayerforumet? Måste kollas! ...eller var det Weener? Tänker du på det här? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=46037 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Tänker du på det här? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=46037 YES!! FUCKING WIN!! Ännu lustigare blir det om man ser att den tråden inte kommit ett dugg längre än den debatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 YES!! FUCKING WIN!! Ännu lustigare blir det om man ser att den tråden inte kommit ett dugg längre än den debatten Tror dock inte det var jag för då skulle jag sett hans namn på servern, heter han inte Vaxxxor på live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Tror dock inte det var jag för då skulle jag sett hans namn på servern, heter han inte Vaxxxor på live? Det är Vaxxor som heter Vaxxor, dessutom på PSN och inte Live (AFAIK). Vem menade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Det är Vaxxor som heter Vaxxor, dessutom på PSN och inte Live (AFAIK). Vem menade du? Jag och alle kör moddade spel på internet, vi gör inget ont utan bara leker (skadar ingen, förstör inte för andra plus att vi bara kör freemode) Så om det hade varit vi skulle jag komma ihåg namnet eller så skulle vi inte ha gjort något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Det är Vaxxor som heter Vaxxor, dessutom på PSN och inte Live (AFAIK). Vem menade du? Jag heter vaxxxor på LIVE, har inte psn längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Jag heter vaxxxor på LIVE, har inte psn längre Då finns det alltså INGEN GTAsajtare som jag kan köra Warhawk med. Nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Jag har PSN Dock inte warhawk.. Spelat demot en del, men fastnade aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts