Grumpy Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 (redigerad) Vart tog barnen vägen? I höstats var det våldsamma diskussiner om det var barn med eller ej men vart tog de vägen? Mitt klagomål är: Varför tog de inte med barn i GTAIV Det skulle självklart varit roligt att skjuta en 5-åring som sitter och leker med en docka. När hon har halva livet kvar så börjar hon gråta och ropa efter mamma, det skulle varit en riktigt höjdare. Redigerad 14 juni, 2008 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Det skulle självklart varit roligt att skjuta en 5-åring som sitter och leker med en docka. När hon har halva livet kvar så börjar hon gråta och ropa efter mamma, det skulle varit en riktigt höjdare. I hate you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 (redigerad) HEHE KUL ATT MAN SLADDAR IN I VARENDA JÄVLA VÄGG I HELA SPELET Humpf, kanske inte så nödvändigt att bumpa en månad gammal topic med värdelöst whine. Men bilfysiken suget kajk, sladdar inte ens nästan så här mycket med en riktig bil irl Redigerad 14 juli, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 HEHE KUL ATT MAN SLADDAR IN I VARENDA JÄVLA VÄGG I HELA SPELET Humpf, kanske inte så nödvändigt att bumpa en månad gammal topic med värdelöst whine. Men bilfysiken suget kajk, sladdar inte ens nästan så här mycket med en riktig bil irl Det har varit så dom senaste elva åren. Tragiskt nog. Tycker dock att bilfysiken i gta IV är den bästa hittils även om det inte är allt för bra. Om man kör rätt in i en vägg i maxad fart med en infernus så får inte bilen några större skador, men däremot om man voltar kan fronten tryckas till ordentligt. Aja, det är få spel som lyckas få bra bilfysik. Det enda spel som har bra fysik och är ett litet sandlådespel är Driver-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 I hate you Jag känner mig tämligen säker på att han är ironisk. Jag hoppas i varje fall det! HEHE KUL ATT MAN SLADDAR IN I VARENDA JÄVLA VÄGG I HELA SPELET Har du spelat nåt annat spel i GTA-serien? Bilfysiken i GTA IV tog det ett tag innan jag vande mig vid, men efter att jag vant mig vid den så upplever jag den som bra mycket bättre än fysiken i tidigare spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Jag känner mig tämligen säker på att han är ironisk. Jag hoppas i varje fall det! Nej, nej. Jag älskar att döda småbarn, nu ska jag gå upp och väcka lillasyster som är fyra år, sen ska jag slå henne. Oj, jag är visst sarkastisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Nej, nej. Jag älskar att döda småbarn, nu ska jag gå upp och väcka lillasyster som är fyra år, sen ska jag slå henne. Oj, jag är visst sarkastisk. Väldigt roligt Humortråden nästa för dig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Väldigt roligt Humortråden nästa för dig eller? Jag är oseriös till max, och jag tyckte inte heller att det var särskilt roligt. Jag tycker bara att Linus127 överreagerade när det var uppenbart att jag var sarkastisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaskater Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 (redigerad) En sak som verkligen suger med alla gta spel som jag trodde dom skulle fixa i gta iv. Är att man inte kan skada motorcyklar bara punktera däcken . Dom borde fixa så motorcyklarna tar damage typ bryts imitten och sånt . Någon som håller med? Redigerad 9 september, 2008 av gtaskater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 En sak som verkligen suger med alla gta spel som jag trodde dom skulle fixa i gta iv. Är att man inte kan skada motorcyklar bara punktera däcken . Dom borde fixa så motorcyklarna tar damage typ bryts imitten och sånt . Någon som håller med? Bryts på mitten är nog svårt att fixa. Jag gillar inte att köra motorcykel så jag bryr mig inte så mycket. Älskar bara att frontalkrocka med motorcyklar och se gubben flyga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Jag tycker att det inte finns särskilt många motorcyklar, man får åka runt och leta om man vill ha en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Jag tycker det är dåligt att motorcyklar har så dåligt grepp. Jag kör nästan aldrig MC just pga den dåliga fysiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Jag tycker att det är dåligt att man inte kan göra något roligt efter att man klarat ut storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Jag tycker att det är dåligt att man inte kan göra något roligt efter att man klarat ut storyn. Inte ens spela om storyn för dom första uppdragen är så enformiga att man får lusta att dunka huvet i väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Careface Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 1. Ingen fallskärm 2. Inga flygplan 3. Brist på fordon (fyrhjulingar, hovercrafts, jetpack, cyklar m.m) 4. Inga landskap (skog, berg, öken m.m) Finns mycket mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 (redigerad) 1. Ingen fallskärm 2. Inga flygplan 3. Brist på fordon (fyrhjulingar, hovercrafts, jetpack, cyklar m.m) 4. Inga landskap (skog, berg, öken m.m) Finns mycket mer... Det kan ja hålla med om. Och att man inte kan haka på dom fina släpen till lastbilarna som finns överallt. Och att man inte kan lyfta upp gafflarna på truckarna... Men annars tycker jag att det är ett bra spel Redigerad 29 september, 2008 av Tobbzone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Inte ens spela om storyn för dom första uppdragen är så enformiga att man får lusta att dunka huvet i väggen. Här är vi positiva! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Här är vi positiva! xD Jupp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 1. Ingen fallskärm 2. Inga flygplan 3. Brist på fordon (fyrhjulingar, hovercrafts, jetpack, cyklar m.m) 4. Inga landskap (skog, berg, öken m.m) Finns mycket mer... Håller med dig till 100%! När jag tänker på dom där sakerna så tycker jag nästan att rockstar har släppt ett oklart spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 (redigerad) 1. Ingen fallskärm 2. Inga flygplan 3. Brist på fordon (fyrhjulingar, hovercrafts, jetpack, cyklar m.m) 4. Inga landskap (skog, berg, öken m.m) Finns mycket mer... 5. För lite vapen (skjutvapen samt andra melee vapen) 6. För lite side missions 7. För lite kläder 8. Ingen möjlighet att köpa fler hus samt garage 9. Dålig fysik på motorcyklarna (imo) Redigerad 2 oktober, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts