Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Jag håller verkligen med om att det är ett minus att man MÅSTE vara utanför wanted ringen. Borde räcka med ett toppengömställe i nån gränd eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 (redigerad) Det som stör mig mest är den där förbannade röda ringen på kartan när man får en stjärna, det borde så klart gå att gömma sig i en gränd eller springa upp i en trappa och sen ska stjärnan försvinna men man måste istället hoppa in i en bil och åka en bit bort varenda gång. Jag håller verkligen med om att det är ett minus att man MÅSTE vara utanför wanted ringen. Borde räcka med ett toppengömställe i nån gränd eller liknande. När stjärnorna är grå kan ni byta bil. Kommer snuten och ser dig (stjärnorna blir vita) reagerar de inte, det är som om du vore osynlig eftersom bilen inte matchar de signalement de spanar efter. Man kan åka förbi med bara en meters mellanrum och de märker inget ändå. Men var försiktiga med att göra nåt förhastat när ni glider förbi, annars tar de upp jakten igen. Det får bli mitt sista inlägg på det här forumet. Tack och hej. Redigerad 15 maj, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 När stjärnorna är grå kan ni byta bil. Kommer snuten och ser dig (stjärnorna blir vita) reagerar de inte, det är som om du vore osynlig eftersom bilen inte matchar de signalement de spanar efter. Man kan åka förbi med bara en meters mellanrum och de märker inget ändå. Men var försiktiga med att göra nåt förhastat när ni glider förbi, annars tar de upp jakten igen. Åh fan, det visste jag inte Än en gång har GTA IV överträffat sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 jag körde på en person och ringde 911 och bad om ambulans. ambulansen kommer och stannar till precis bredvid kroppen och ena snubben kliver ut och frågar något i stil med var den skadade finns..? trodde så klart dom skulle ta me killen ja körde på.. en annan liten detalj.. stod just bredvid en tunna där det brinner i och det börjar ösa ner regn från himlen men nog fortsätter det att brinna på som innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 (redigerad) När stjärnorna är grå kan ni byta bil. Kommer snuten och ser dig (stjärnorna blir vita) reagerar de inte, det är som om du vore osynlig eftersom bilen inte matchar de signalement de spanar efter. Man kan åka förbi med bara en meters mellanrum och de märker inget ändå. Men var försiktiga med att göra nåt förhastat när ni glider förbi, annars tar de upp jakten igen. Du säger att det funkar fastän man inte är utanför cirkeln? Redigerad 16 maj, 2008 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Du säger att det funkar fastän man inte är utanför cirkeln? Jag har försökt göra det, men när jag är brevid polisen så upptäcker dom mig hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Jag har försökt göra det, men när jag är brevid polisen så upptäcker dom mig hela tiden. Är du helt säker på att du kör lagligt när polisen åker förbi? Inte kör för fort eller att du krockar med andra bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Är du helt säker på att du kör lagligt när polisen åker förbi? Inte kör för fort eller att du krockar med andra bilar? funkar inte för mig heller och jag kör nog så lagligt det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 funkar inte för mig heller och jag kör nog så lagligt det går Samma här, kanske kör för nära eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 En sak som jag blev jävligt förbannad på var när jag höll på att mörda snutar(låter lite barbariskt men..) Hade en Sabre GT stod parkerad vid mitt safehouse.. Jag snodde åt mig en swatvan och drog iväg,(ville inte riskera Sabren) efter att jag stannade en bit bort för att gå ur bilen och spränga några bilar som kom imot mig, så till min fasa upptäckte jag innan jag han skjuta att en av bilarna var mina röda Sabre.. Snutjävlen hade alltså snott åt sig bilen som jag hade parkerat, dragit efter mig, och inte nog med det så körde han ner den för en avsatts så bilen hamnade på rygg.. Slutsatts: Poliserna i spelet borde inte få/kunna slå sönder rutan på mina parkerade bilar, ta dom och jaga mig med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 En sak som jag blev jävligt förbannad på var när jag höll på att mörda snutar(låter lite barbariskt men..) Hade en Sabre GT stod parkerad vid mitt safehouse.. Jag snodde åt mig en swatvan och drog iväg,(ville inte riskera Sabren) efter att jag stannade en bit bort för att gå ur bilen och spränga några bilar som kom imot mig, så till min fasa upptäckte jag innan jag han skjuta att en av bilarna var mina röda Sabre.. Snutjävlen hade alltså snott åt sig bilen som jag hade parkerat, dragit efter mig, och inte nog med det så körde han ner den för en avsatts så bilen hamnade på rygg.. Slutsatts: Poliserna i spelet borde inte få/kunna slå sönder rutan på mina parkerade bilar, ta dom och jaga mig med dom. Hahahahaha! Förlåt, men det där var extremt roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 En sak som jag blev jävligt förbannad på var när jag höll på att mörda snutar(låter lite barbariskt men..) Hade en Sabre GT stod parkerad vid mitt safehouse.. Jag snodde åt mig en swatvan och drog iväg,(ville inte riskera Sabren) efter att jag stannade en bit bort för att gå ur bilen och spränga några bilar som kom imot mig, så till min fasa upptäckte jag innan jag han skjuta att en av bilarna var mina röda Sabre.. Snutjävlen hade alltså snott åt sig bilen som jag hade parkerat, dragit efter mig, och inte nog med det så körde han ner den för en avsatts så bilen hamnade på rygg.. Slutsatts: Poliserna i spelet borde inte få/kunna slå sönder rutan på mina parkerade bilar, ta dom och jaga mig med dom. pwnt. Det hände mig en gång också, fast det var inte min bil, utan en civil som hade sprungit iväg pga skottlossning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 pwnt. Det hände mig en gång också, fast det var inte min bil, utan en civil som hade sprungit iväg pga skottlossning. Haha samma här En civil började skjuta utanför huset på den gatan. alla andra som satt i bilar runt omgring sprang ut och andra började backa för att inte bliskjutna. Polisbilen mejade igenom gatan och krockade bort mina 2 bilar. Blev inte irriterad, tyckte det bar underhållande att se lite sakar man själv inte har någonting med att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 En sak som jag blev jävligt förbannad på var när jag höll på att mörda snutar(låter lite barbariskt men..) Hade en Sabre GT stod parkerad vid mitt safehouse.. Jag snodde åt mig en swatvan och drog iväg,(ville inte riskera Sabren) efter att jag stannade en bit bort för att gå ur bilen och spränga några bilar som kom imot mig, så till min fasa upptäckte jag innan jag han skjuta att en av bilarna var mina röda Sabre.. Snutjävlen hade alltså snott åt sig bilen som jag hade parkerat, dragit efter mig, och inte nog med det så körde han ner den för en avsatts så bilen hamnade på rygg.. Slutsatts: Poliserna i spelet borde inte få/kunna slå sönder rutan på mina parkerade bilar, ta dom och jaga mig med dom. Har hänt att polisen arresterat en snubbe, tagit min parkerade polisbil (stog i gula rutan utanför safehouse) och kört iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Blev inte irriterad, tyckte det bar underhållande att se lite sakar man själv inte har någonting med att göra Precis. Jag kan se det hur många gånger som helst, alltid lika kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Det är jobbigt att hamna med slagsmål med någon och det är en polis i närheten. Man blir ju själv attackerad av polisen då, även om man inte startade bråket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 En sak som jag blev jävligt förbannad på var när jag höll på att mörda snutar(låter lite barbariskt men..) Hade en Sabre GT stod parkerad vid mitt safehouse.. Jag snodde åt mig en swatvan och drog iväg,(ville inte riskera Sabren) efter att jag stannade en bit bort för att gå ur bilen och spränga några bilar som kom imot mig, så till min fasa upptäckte jag innan jag han skjuta att en av bilarna var mina röda Sabre.. Snutjävlen hade alltså snott åt sig bilen som jag hade parkerat, dragit efter mig, och inte nog med det så körde han ner den för en avsatts så bilen hamnade på rygg.. Slutsatts: Poliserna i spelet borde inte få/kunna slå sönder rutan på mina parkerade bilar, ta dom och jaga mig med dom. Hahahaha! Jag förstår att du måste ha blivit grymt irreterad, men otur, någon?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Du säger att det funkar fastän man inte är utanför cirkeln? Japp. Cirkeln är inte centrerad på dig när du bytt bil, utan på den plats där de tappade bort dig. Kom förresten på att när snuten susar förbi ditt " " -ansikte i din nya bil är inte stjärnorna vita utan grå, annars vore det ju lite förvirrande. Redigerad 17 maj, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Har inte läst igenom tråden så någon kanske har skrivit om det tidigare. Jag hatar, och åter hatar att när man har en polisbil och kör in i en annan polisbil så får man dom efter sig. Har alltid tänkt på det efter GTA III släpptes, och har hoppats att Rockstar skulle ändra det, men icke. Förstå rätt, men det känns som att om du har en polisbil så är du "imun" mot att få polisstjärnor. Känns mer verkligt så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) Vad hände med uppdraget/scenen när man jagade/blev jagad på flygplatsen, under ett stort flygplan? Fanns med i trailer 4. 00:32-00:33 Tänkte inte på att man får wantedlevel när man kommer dit. Kan ju vara det, helt enkelt. Redigerad 18 maj, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts