F4lc0n31r1 Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Tja gtasajten en fråga bara: finns det någon snäll moddare där ute som kan skapa Folkracebanor till SA? Har just börjat tävla XD... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Tja gtasajten en fråga bara: finns det någon snäll moddare där ute som kan skapa Folkracebanor till SA? Har just börjat tävla XD... Jag kanske kan fixa modellen. Men då måste du hitta en karta på en riktig och nån som kan lägga in det i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
F4lc0n31r1 Skrivet 8 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Jag kanske kan fixa modellen. Men då måste du hitta en karta på en riktig och nån som kan lägga in det i spelet. visst en karta ska du få XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
F4lc0n31r1 Skrivet 24 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 visst en karta ska du få XD hej igen. vil bara berätta att banan inte längre är viktig. nu undrar jag istället om det finns någon moddare som skulle kunna tänka sig att modda om bilar så dom ser ut som folkrace bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 hej igen. vil bara berätta att banan inte längre är viktig. nu undrar jag istället om det finns någon moddare som skulle kunna tänka sig att modda om bilar så dom ser ut som folkrace bilar tja igen. det är lungt det var bara ett år sen vi sket i det här, nej det har jag inte lust med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts