walen Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Jag tog bort en fil som låg på 133mg för att jag redan hade den på skiva och tyckte den bara tog onödig plats innan jag tog bort filen hade jag 10,5g ledigt på hdn och efter att jag tagit bort den så hade jag 10,6g ledigt på hdn hur i helve*e är detta möjligt, blir jävl*gt irreterad och det har varit så förut också , är detta nån xp bugg eller vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Jag tog bort en fil som låg på 133mg för att jag redan hade den på skiva och tyckte den bara tog onödig plats innan jag tog bort filen hade jag 10,5g ledigt på hdn och efter att jag tagit bort den så hade jag 10,6g ledigt på hdn hur i helve*e är detta möjligt, blir jävl*gt irreterad och det har varit så förut också , är detta nån xp bugg eller vad du menar väl 133mb? isåfall så är allt rätt med tanke på att 1g är 1000 (?!) mb.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 1 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 oooopps skrev väldigt fel där :"> innan jag tog bort filen på 133mb så hade jag använt 10,5g på hdn och efter att jag tagit bort filen så hade jag 10,6 g använt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 oooopps skrev väldigt fel där :"> innan jag tog bort filen på 133mb så hade jag använt 10,5g på hdn och efter att jag tagit bort filen så hade jag 10,6 g använt säkert Windows "smarta" backup system... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 2 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 säkert Windows "smarta" backup system... backup system så du menar att filen fortfarande ligger nån stans på datorn så jobbigt isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 backup system så du menar att filen fortfarande ligger nån stans på datorn så jobbigt isåfall Du kan ju inaktivera systemåterställning men det är inte att rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 2 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Du kan ju inaktivera systemåterställning men det är inte att rekommendera. ja just jäv*lar där sa du nått inaktivera systemåterställningen det gör jag ju defenitivt inte men hur får man bort filen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 ja just jäv*lar där sa du nått inaktivera systemåterställningen det gör jag ju defenitivt inte men hur får man bort filen då Den försvinner med tiden, backup-systemet använder bara en begränsad del av hårddisken så gamla backuper försvinner när nya backuper måste få plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Du kan ju inaktivera systemåterställning men det är inte att rekommendera. Kör Symantec's GoBAck iställer 10 ggr bättre..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Starta sustem återstälning och försök komma fram till inställningar. Sen kan du hitta hur stor plats den använder för att spara filer. den borde vara på 12% eller nått sånt. Sänk den till det lägsta du kan (2% tror jag) och då försvinner alla backupfiler och sedan höj den tillbaka till det normala. OBS! jag gör det bara när jag tar bort ett spel på typ 800mb och inte får mer än 100 mb tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Konstigt dedär... Har du tagit bort den från papperskorgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 3 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Konstigt dedär... Har du tagit bort den från papperskorgen? japp det har jag men nu verkar det som datorn fattar för nu två dagar efter det lustiga som hände så är den helt försvunnen och jag får mina 133mb tillbaka och detta utan att jag gjort nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 japp det har jag men nu verkar det som datorn fattar för nu två dagar efter det lustiga som hände så är den helt försvunnen och jag får mina 133mb tillbaka och detta utan att jag gjort nått asså vem bryr sig om 133mb??? hur liten hårdisk har du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 4 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 (redigerad) asså vem bryr sig om 133mb??? hur liten hårdisk har du?? nej inte pricis har en på ca 75gig men saken är den att det händer med större saker också och att jag tyckte att det var lite lustigt jag fick tillbaka mina 133mb och ca 600 mb från annat Redigerad 4 mars, 2003 av walen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts