Vidio Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Jag måste antagligen vara helt kass. Har förstått att man ska kuna ta Taxi i spelet, alltså åka med, med taxameter. Hur in i helskotta går detta till? Tycker jag försökt allt, men inte fasiken kommer jag in i någon Taxi (om jag inte stjäl den förstås...) Tacksam för hjälp med denna något "triviala" fråga? Mvh Vidio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Du klickar (tror man måste hålla inne) L1 för Ps3 eller LB för X 360 när en taxi är innom synhåll. Har taxin då stannat så har jag för mig att du bara ska kunna trycka på Y. Jag har haft det lite svårt att få detta att funka. Jag har tryckt på Y (Trekant för Ps3, alltså gå in i bilen) när rutan står uppe i hörnet om att man kan gå in som passagerare men ändå bara fått det att funka en gång. Men det blir säkert lättare när man vänjer sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rebecca Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 (redigerad) Jag måste antagligen vara helt kass. Har förstått att man ska kuna ta Taxi i spelet, alltså åka med, med taxameter. Hur in i helskotta går detta till? Tycker jag försökt allt, men inte fasiken kommer jag in i någon Taxi (om jag inte stjäl den förstås...) Tacksam för hjälp med denna något "triviala" fråga? Mvh Vidio Lite felpost. Redigerad 30 april, 2008 av Rebecca Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Tryck LB för att vissla (för hoppningsvis stannar dom) händer nästan aldrig för mig, så jag springer till deras taxi. Håll inne tills han går in, då släpper du, sen väljer du location (Trekant på PS3 tror jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dravinski Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Du måste hålla in LB och sedan trycka på Y efter du har kallat på taxin, annars snor man bara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 (redigerad) Kom ihåg att du inte kan göra det från första början utan måste göra dom fem-sju första uppdragen. Där gjorde jag fel, så. Redigerad 30 april, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dravinski Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Kom ihåg att du inte kan göra det från första början utan måste göra dom fem-sju första uppdragen. Där gjorde jag fel, så. Precis, kommer fram vid något uppdrag där man skall köra genom hela staden att man kanske vill ta en taxi istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 På PS3- versionen så visslar du till dig taxin med L1, om den stannar så trycker du in och håller in trekant för att hoppa in som passagerare. Ja, då hade jag ju rätt med knapparna iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 På PS3- versionen så visslar du till dig taxin med L1, om den stannar så trycker du in och håller in trekant för att hoppa in som passagerare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Har märkt att man inte behöver vissla till sig taxin varje gång, jag har gått fram till en taxi och hållt in trekant så kan jag åka med. Sitter någon i så slänger ju Niko ut honom och sätter sig själv i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Annars finns FAQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts