Renard Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Går det många olika program på TV'n i IV? Finns det serier man kan följa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Har inte kollat på IV-teve alls, men i manualen är det bara creds för ett fåtal reklamer. Tror inte det är så mycket teve, men jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Har kollat på lite TV, och det är faktiskt förvånandsvärt bra kvalité på det som visas för att vara en sådan trival sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Har hört talas om "Americas Next Hooker". Hahaha! Rockstar jag älskar er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Pablo Francisco ska finnas med på nån kanal och göra stand-up-show Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Pablo Francisco ska finnas med på nån kanal och göra stand-up-show kat williams ockso. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Det finns faktiskt några kanaler och jag tror när man väl avancerar och blir rikare så får man ny tv och fler kanaler. Men det är bara vad jag tror. Men dom kanaler som finns duger. Långa reklamer och avsnitt också. (Med långa menar jag kanske 5 minuter eller dylikt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Jag kollade Ricky Gervais igår. Han var skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts