KrigareN Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Sådär precis städat klart hela mitt rum inför imorgon då jag åker och hämtar mitt nya XBOX, spelet har redan inhandlats idag, och jävlar vilken valborg det kommer bli, ISOLERING hela dagen! En liten fråga sådär, När man lirar multiplayer kan man lira som polis då ? tycket jag såg det i en gameplay vid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Kul för dig Vet inte om man kan köra som cop, men jag antar det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Låser den här eftersom den inte har diskussionsunderlag, men jag ska svara på din fråga. Ja, man kan spela som polis i multiplayer. "Cops and Crooks" heter ett multiplayerläge där man spelar som "tjuv" eller polis. Poliserna ska stoppa brottslingarna från att fly genom att antingen döda de andra, eller att förstöra deras flyktfordon. Brottslingarna ska försöka fly i ett speciellt fordon. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts