Bullet Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Dra till brasan med polare och se vad som händer sen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Syra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Vad sjutton är det för något? Det är en lokal tävling som finns här i gällivare. Det är lixom en tipsrunda med bil eftersom frågorna är på olka platser i gällivare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 (redigerad) Blir väl att dra ner till brasan och kolla en stund sen blir det väl dra hem för att grilla sen se på fotbollen mellan Liverpool och Chelsea. GO LIVERPOOL! Redigerad 30 april, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Ölbrännboll och massor av öl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Så vad tänker ni ha för er ikväll, egentligen? Själv ska jag till min kusin tillika polare som fyller år idag och grilla och sprätta några kalla med en handfull vänner, sen inväntar vi lite folk och uppgraderar förgrundningen till en privat hemmafest. Förväntas komma en hel del folk, förhoppningsvis lyckas vi hålla de icke-bjudna ute. Drickat ikväll blir först och främst öl i form av Red Stripe och senare framåt kvällen lutar det åt att fixa lita bacardidrinkar. Klädseln blir kakifärgade chinos och ljusblå skjorta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 (redigerad) inget......... Redigerad 30 april, 2010 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Ska snart iväg till en polare och börja grunda. Har med mig en flaska Morgan (spiced gold), lär bli stök. Ska förresten komma rätt mycket folk så mycket nya ansikten kommer det bli. Känns som att årets valborg kommer bli riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Har bestämt mig för att stanna hemma i år. Eller ja, vi ska åka till mormor och morfar och träffa släkten som alltid, men i år tänker jag inte dra vidare någonstans. Näst efter nyårsafton så är valborg den mest överskattade högtiden. Det är alltid bara kallt, mörkt, rökigt, tråkigt. Man har aldrig något riktigt mål med kvällen, och därför brukar allt bara ebba ut i slagsmål. Det enda roliga är att kolla in alla fjortisfyllor. This. Minns fan inte vad jag gjorde förra året, men jag tror att jag var full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Flytta/Måla i lägenheten. Kewl helg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Hah, visste inte ens att vet var valborg förrens idag Händer troligen inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Studera. Nej, men jag tänker hålla min hjärna klar och fin utan förgiftningar innan skiten är klar. Mitt livs hittills två viktigaste veckor är på ingående, jag vill vara på topp. Plugga på dagen, ta det lugnt på kvällen. Kanske åka och kolla på någon kase med tillhörande fyrverkerier, annars bara hemma med flickvännen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Verkligen ingenting. Börjar jobba kl 06 imorgon, så det blir tidig kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Spela lite Starcraft kanske. Känner att jag har börjat bli lite för passiv : ,< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Inget alls. Kanske festar till det och köper en liten chokladpudding-med-vispgrädde-på-grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Blir att röja i stadsparken i Lund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Syra! :( :lol: Härligt de! Fick hem lite 4-ho-met igår. Ska börja trippa snart med några polare, kan bli en jävligt intressant upplevelse att kolla på majbrasa sen trippad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Bara vara hemma och äta god mat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Skulle egentligen spela hela natta med Mordos.. ..men då ringde brorsan på jobbet idag, fest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Då knäcker vi första bärsen då. Ska vara med massa kompisar idag bara, lite bärs och lite grillat står på kvällsmenyn. Har även min trogne följeslagare koskenkorva med mig. Det kan nog bli en fin kväll. Första valborg som jag inte är med familjen förresten. Morsan fyller år så vi brukar fira henne, men nu har hon ju flytt iväg och pappa och syrran är inte hemma så det får bli annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts