Jump to content

Vad händer på Valborg?

Tux
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Två alternativ, det första är en middag hos en arbetskompis av det kvinnliga könet och några av hennes kompisar och några till från jobbet, det andra är en "röjarfest", vet inte än vad jag ska göra.

Det är ju lite lyxigt att kunna välja mellan två sinnesstämningar. Bara att känna efter vad som passar ditt sinne bäst senare idag (för nu är det ju valborg). Fast en middag kanske kan urarta i en röjarfest den med? :confused:

----

Själv drar jag ut med en polare på nån klubb i huvudstaden, inte riktigt bestämt var, men det är lite ställen som har lite "extra" eftersom det är valborg.

Edit: Och stöter man på någon brasa så är väl det bara trevligt, men det får bli sporadiskt i så fall!

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju lite lyxigt att kunna välja mellan två sinnesstämningar. Bara att känna efter vad som passar ditt sinne bäst senare idag (för nu är det ju valborg). Fast en middag kanske kan urarta i en röjarfest den med? :confused:

Jo den middagen kan säkert bli en röjarfest men inte på samma sätt, men den andra festen vet jag kommer bli lite av en röjarskiva, har vart där dom senaste tre åren och det har gått vilt till alla gångerna.

Ska fråga min arbetskompis om vi kan träffas och äta nått på torsdag istället, för det kommer en tjej på den andra festen som jag måste reda ut lite saker med, känns som ett bra tillfälle.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Valborg :D tiden då man bränner skräp, njuter av umgänget runt majbrasan med familj och vänner, samt slänger sten på de fulla ligisterna :(

årets valborg firas troligen i förarsätet på min nybesiktade kingcab och några tjejer som bönade och bad att få åka med i "nurundas fräckaste pickup" (enligt deras åsikt) :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor