Tux Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Vad har ni för planer? Blir det nåt festande eller blir det en lugn kväll? . Jag har planer på att festa iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Ska grilla hemma hos en kompis på eftermiddagen/kvällen, förfest där också, sen vidare till annan, större fest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Vad har ni för planer? Blir det nåt festande eller blir det en lugn kväll? . Jag har planer på att festa iallafall. Jobbar, och dagen efter. Skall till morsan och grilla mig en pölse innan jag går hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Typ vara häftig och kasta raketer på majbrasan och bränna upp tygskor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Förhoppningsvis spela GTA IV förutsatt att mitt Xbox360 dyker upp imorgon >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jag har 2 vägar att välja mellan. Åka upp till stan och vara med några tjejjer och sen åka ut och köra moped och vara lite elak med polisen. Eller stanna här hemma i byn och festa och supa mig full och spy och vingla och sen må skit dagen efter. (Y) Någon som vill hjälpa mig välja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Ingen aning. Vill ta syra men det lär inte bli av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Har bestämt mig för att stanna hemma i år. Eller ja, vi ska åka till mormor och morfar och träffa släkten som alltid, men i år tänker jag inte dra vidare någonstans. Näst efter nyårsafton så är valborg den mest överskattade högtiden. Det är alltid bara kallt, mörkt, rökigt, tråkigt. Man har aldrig något riktigt mål med kvällen, och därför brukar allt bara ebba ut i slagsmål. Det enda roliga är att kolla in alla fjortisfyllor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) På valborg ska jag bege mig ned till en av mina närmsta vänner - tillsammans med flera andra utav mina närmsta vänner - och grilla, spela poker och bara myyysa. Det blir nog att hoppa lite studsmatta också, som är så roligt på fyllan. Senare på kvällen blir det nog att bege sig till den stora majbrasan som är belägen en bit ifrån min väns hus. Redigerad 29 april, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Ska nog dra en runda på Fors. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Hohoho. Förfest hemma hos en viss Elin från och med klockan 5. Har laddat upp med en platta fin öl. Sedan så blir det att åka av med bussen in till sta'n för att åka vidare till Vilsta. Vi kommer bli en minst 15 pers så det lär bli roligt. När kvällen är slut blir det GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Partay. Eller så ska jag till mormor och morfar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Testa min nya D40 på den fina brasan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Skulle egentligen dela en sjua med en kompis, men den blev beslagtagen i skolan av en lärare Ska sitta på en kompis gräsmatta med några vänner och vara ledsna för att vi inte får komma in där, sen när dom går ut så ska vi gå runt i själevad med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jag är ytterst medveten om att det kan låta mycket underligt, men det kan bli så att jag kommer att behöva plugga sönder alla de här lediga dagarna framöver. Ställa klocka vid 8-9 och så. Ska på konsert kvällen innan tisdagens matematik D-prov också så den kvällen försvinner ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 ska i alla fall köra brasrally med min kompis vet inte något annat speciellt jag ska göra, kanske kolla en majbrasa eller dyligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Drar väll till Pildammarna ( Malmö ) sen letar jag väll upp nån fest där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 ska i alla fall köra brasrally med min kompis Vad sjutton är det för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Vad sjutton är det för något? Tävla vem som kan hoppa närmast elden utan att brinna upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts