VickeX Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Man hör även på radio när man dödat någon av de två McRearybröderna att dem "diskuterar" det. Du kunde inte spoilertaggat lite bättre? Nu blev jag spoilad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 När man gör första uppdraget åt Ray, så åker man ju till hans restaurang, där hänger denna tavla: Umberto Robina. Är ganska säker på att det är den bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Du kunde inte spoilertaggat lite bättre? Nu blev jag spoilad. Vad menar du? Gå tillbaka och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Du kunde inte spoilertaggat lite bättre? Nu blev jag spoilad. Vad spoilades det ända som stog va "Man hör även på radio när man (SPOILER) att dem "diskuterar" det." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dixib Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Är det bara jag som har hittat en t-shirt vid Statue of happiness? (heter det så?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Är det bara jag som har hittat en t-shirt vid Statue of happiness? (heter det så?) Nej, det är inte bara du. Jag är däremot tveksam till om man kan kalla det ett påskägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 När man gör första uppdraget åt Ray, så åker man ju till hans restaurang, där hänger denna tavla: http://gta.neoseeker.com/images/uploads/um...robina_mini.jpg Umberto Robina. Är ganska säker på att det är den bilden. ! En av mina favorit karaktärer i hela GTA serien! Kul att få "se" honom igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Det var någon tidigare som postade denna video och jag blev faktiskt en aning intresserad. Tydligen så kan man höra skrik där, ens bil kan explodera och gängmedlemmar kan attackera dig om du för för mycket oväsen. Det är i den gammla Sprunk fabriken. Har inte varit där själv men ska nog dra dit snart. Att bilen exploderade kan ha en förklaring, men är inte säker på det - nämligen att den stod nära en brinnande tunna. Låter ologiskt att bilen skulle explodera p.g.a det, till och med i ett spel som GTA IV. Det är inte heller multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 (redigerad) Det var någon tidigare som postade denna video och jag blev faktiskt en aning intresserad. Tydligen så kan man höra skrik där, ens bil kan explodera och gängmedlemmar kan attackera dig om du för för mycket oväsen. Det är i den gammla Sprunk fabriken. Har inte varit där själv men ska nog dra dit snart. Att bilen exploderade kan ha en förklaring, men är inte säker på det - nämligen att den stod nära en brinnande tunna. Låter ologiskt att bilen skulle explodera p.g.a det, till och med i ett spel som GTA IV. Det är inte heller multiplayer. Kan inte kolla på filmen nu, men vart ligger fabriken? Edit: Har hittat dit nu, fann den när jag bytte dator och helt enkelt kunde kolla på filmen! Haha! Redigerad 23 juni, 2008 av Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hangor Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 (redigerad) Det står "WTF" på vissa taxibilar (Diverse) Jag märkte att när jag skulle byta kläder i ett av mina hus. Så hittade jag kläderna Claude har på sig i GTA III SPOILER Ja, väljer du att döda Dwayne i "The Holland Play" sa får du ju tillgång till Playboy X's safehouse (GTA III outfit), men vart ligger denna? Redigerad 22 juni, 2008 av Hangor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Du får det när du dödar playboy, dödar du Dwayne är det kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arwid Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 I ens savehus i bohan, på köksbänken ligger det ett par, tre skivor, och en är med San andreas-tönten OG Loc på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 I ens savehus i bohan, på köksbänken ligger det ett par, tre skivor, och en är med San andreas-tönten OG Loc på Jaså? Det måste jag ta mig fan kolla! OG Loc! Vilken stjärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kompis Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Har aldrig fattat vad ni menar med påskägg Men det är alltså roliga saker som dyker upp i spelet, om man ska sammanfatta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Har aldrig fattat vad ni menar med påskägg Men det är alltså roliga saker som dyker upp i spelet, om man ska sammanfatta det? Jupp. Dolda roligheter. Leta upp ett fraktskepp som är förtöjt vid Alderneys östra kajer. Ett av dem heter Octopus, men ett annat heter WET DREAMS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts