Umberto Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 - Vid utgången av Nikos mansion (a.k.a skunkhål) står det bl.a. ''Tommy'' och ''Claude'' på väggen. Vet inte om det står om fler karaktärer men. Läste inte så någa. Titta gärna efter och försök se exakt vad det står. Mmm. "Victor - never forget you / always remember you bro", "RIP Claude", "RIP Toni", "remember Tommy - u r still my hero", "Carl I love you RIP everyone miss you", "RIP Vic". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 (redigerad) Mmm. "Victor - never forget you / always remember you bro", "RIP Claude", "RIP Toni", "remember Tommy - u r still my hero", "Carl I love you RIP everyone miss you", "RIP Vic". Jupp japp. Edit: Vice.; Alltså, om du ser den lilla biten där statyn står så vet du vart du ska landa. Det är ett obeservationdeck precis där, med fyra dörrar. Om du tar en helikopter och inte är helt coco så borde du hitta det utan problem. http://gameplayer.se/images/49/68/905d4b92fc5388acf779df25faab6e73.jpg Redigerad 6 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Mmm. "Victor - never forget you / always remember you bro", "RIP Claude", "RIP Toni", "remember Tommy - u r still my hero", "Carl I love you RIP everyone miss you", "RIP Vic". Nej!! Om alla är döda är det ju verkligen ett finito på att återse Tommy i nåt framtida spel, såvida de inte går tillbaka i tiden igen. Fast just Tommy är ju inte garanterat död enligt den där, men likväl är han omkring 60 år gammal år 2008. Om han kom ut ur fängelset 1986 och satt där i femton år, sattes han i finkan 1971. Låt säga att han var 20 år då, och då är han född 1951. 2008-1951=57 år gammal. Men hey, Salvatore Leone måste ju ha varit en bra bit över 60 när han dog och han var ju fullt kapabel att vara maffiaboss? Jag hoppas fortfarande att vi får se Tommy Vercetti som uppdragsgivare i nåt framtida GTA-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Är det bara jag som tycker att det i framtida GTAspel i storyn vore häftigt med lite återblickar? Att rockstar gräver in mer i familjeproblemen. Och att huvudpersonen får flashbacks etc. I sepia-stil. Man kanske kan spela som en gammal ungdomsvän till Tommy Vercetti och sedan tvingas döda Tommy, pga att han är en mafiaboss eller liknande. Och under tiden uppdraget tar plats så hör man saker i huvudet som när dom skrattar och leker som barn, och kanske får se något litet klipp och så. Men det kanske bara är jag. Jag instämmer iaf på att vi borde få se Thomas igen. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 döda Tommy Kommer inte på fråga. Absolut icke, det är den värsta hädelse man kan tänka sig. Mohammedbilder är ett intet om man jämför med det. Jag tyckte att det var synd att till och med döda Avery Carrington från VC i LCS. Sen tror jag inte att R* skulle vilja ha så mycket upprörda fans när de tar död på en huvudkaraktär från ett tidigare spel, och speciellt inte om det är man själv som måste döda honom. Jag tyckte att Sal skulle få ett mycket, mycket värdigare slut än det han fick i GTAIII. Roadblock + handgranat and that's it. Det är fel att ta död på huvudkaraktärer, I say. Visst dödades Vic i VC, men det är ju inte samma sak eftersom han blev huvudkaraktär först efteråt. -------- Påskägg: Musikfilerna på www.luxuryringtones.net är allihopa från LCSs soundtrack, närmare bestämt från Head Radio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Påskägg: Musikfilerna på www.luxuryringtones.net är allihopa från LCSs soundtrack, närmare bestämt från Head Radio. OMG, måste dit! Thanks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Kommer inte på fråga. Absolut icke, det är den värsta hädelse man kan tänka sig. Mohammedbilder är ett intet om man jämför med det. Jag tyckte att det var synd att till och med döda Avery Carrington från VC i LCS. Sen tror jag inte att R* skulle vilja ha så mycket upprörda fans när de tar död på en huvudkaraktär från ett tidigare spel, och speciellt inte om det är man själv som måste döda honom. Jag tyckte att Sal skulle få ett mycket, mycket värdigare slut än det han fick i GTAIII. Roadblock + handgranat and that's it. Det är fel att ta död på huvudkaraktärer, I say. Visst dödades Vic i VC, men det är ju inte samma sak eftersom han blev huvudkaraktär först efteråt. -------- Påskägg: Musikfilerna på www.luxuryringtones.net är allihopa från LCSs soundtrack, närmare bestämt från Head Radio. Sant. Men jag tänkte att han skulle vara med på något sätt. Och alla personer i GTA-serien har ju en tendens att dö, tyvärr. Men om någon annan skulle döda honom, på ett enormt elakt sätt. Om någon vore ute efter honom, precis när den där barndomsvännen tänker träffa honom igen. Jag vill inte att Tommy ska dö. Ni får inte se det så. Men att GTA-karaktärer kan leva igenom flera spel (fler än tre iaf) har jag svårt att se. Men visst. Dom borde väl kunna göra en serie med GTA-spel. Två spel som handlar om i princip samma sak (samma story), och då får det första spelet ha en enorm cliffhanger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Sant. Men jag tänkte att han skulle vara med på något sätt. Och alla personer i GTA-serien har ju en tendens att dö, tyvärr. Men om någon annan skulle döda honom, på ett enormt elakt sätt. Om någon vore ute efter honom, precis när den där barndomsvännen tänker träffa honom igen. Jag vill inte att Tommy ska dö. Ni får inte se det så. Men att GTA-karaktärer kan leva igenom flera spel (fler än tre iaf) har jag svårt att se. Men visst. Dom borde väl kunna göra en serie med GTA-spel. Två spel som handlar om i princip samma sak (samma story), och då får det första spelet ha en enorm cliffhanger. Tommy Vercetti är kungen över GTA, han klarar allt. Ray Liotta som huvudrollen Tommy Vercetti i GTA IV: Vice City, utspelat 1988 vore makalöst fantastiskt underbart. Fast ändå, han blev ju kungen över Vice City redan 1986 så han måste väl i så fall kommit i fängelse eller nåt. Det blir svårt att göra ett GTA i Vice City igen om det inte ska göras innan 1984. VC ÄR åttiotalsmusik, och nån story efter -86 skulle inte funka eftersom man då måste döda Tommy själv eller veta om att han redan blivit dödad. Och så kan vi ju inte ha det. Annars får man låtsas att det aldrig hänt, och det skulle heller aldrig funka. Eller... så gör man det enda rätta: GTA IV: Vice City - 1977. Ja tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 GTA IV: Vice City - 1977. Ja tack. Det låter skitmysigt. Disco. Jag kan inte vänta på att få lira i Vice City med euphoria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 När ni snackar såhär får jag en bild framför mig med en förbättrad version av Vice City. Ungefär som skillnaden mellan GTA3s Liberty City och GTA 4s. Underbart! Och för att tänka ännu längre, ett GTA San Andreas i GTA 4 stuk. Mums! SÅ LEVANDE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 När ni snackar såhär får jag en bild framför mig med en förbättrad version av Vice City. Ungefär som skillnaden mellan GTA3s Liberty City och GTA 4s. Underbart! Och för att tänka ännu längre, ett GTA San Andreas i GTA 4 stuk. Mums! SÅ LEVANDE! Det vore trevligt. Ungefär såhär trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Inget riktigt påskägg. Men diverse: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Inget riktigt påskägg. Men diverse: Nu förstår jag inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Nu förstår jag inte riktigt Om du tittar till vänster på bilden så ser du att gatorna heter som det där som de beskriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Om du tittar till vänster på bilden så ser du att gatorna heter som det där som de beskriver. Precis. Fyra (på kartan) horisontella gator i rad (norr->söder) heter X (mineral) St. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Påskägg och påskägg, men i en artikel som man ser halvägs in i spelet så får man se en bild på tunneln från GTA 3(Vad den nu hette igen...) med en GTA IV-LC-polisbil framför den. Sedan så syns Brucie på omslaget till några tidningar de säljer utanför frihetsgudinnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Man hör även på radio när man VICKEX, LÄS INTE!!! -> dödat någon av de två McRearybröderna att dem "diskuterar" det. Redigerad 17 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Man hör även på radio när man dödat någon av de två McRearybröderna att dem "diskuterar" det. Mjo, man hör väldigt mycket på radion. Efter varje uppdrag kan man antingen läsa eller höra vad som har hänt vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Man hör även på radio när man dödat någon av de två McRearybröderna att dem "diskuterar" det. Jahå, vad säger dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Jahå, vad säger dom? Dem diskuterar att dem misstänker en av bröderna och att polisen har tagit fast honom, så han sitter i fängelset för vidare utredning eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts