ViolentLag Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Kommer att spela på en 32" HDTV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 lirar pa en 26tum stor hdtv. det otroliga ar att den stodjer upp till 1080p. 19tum ar for litet for ps3 inte 32 och 26. valdigt crisp bild maste jag saga. ska kopa ett svenskt tangentbord snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viktorsoder Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 52 tums stor burk teve i vardagsrummet och en stor fet säck som jag chillar i medan jag spelar, kryddar med lite Päron soda på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
volvo66 Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Om nu PC-versionen inte skulle komma, köper jag mig ett PS3 och spelar på min 21" Philips från 1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Vanlig gammal jävla TV, tycker det ser sjukt snyggt ut bara här uppe men ska koppla in den i hd tven nere imorgon, hoppas det är nån skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 32" HDTV. Duger gott och väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Thomson TV, SD. 19" kanske. Monoljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Monoljud. Ouch. Själv har jag stereoljud, som alltså kommer från en stereo () Enorm skillnad att koppla det till en riktig stereo istället för att köra från tevens högtalare. Även moderna apparater har mycket sämre ljud än en stereo. Har du en stereo i närheten är det bara att köpa lite sladdar för inte ens 100 spänn och du har en jäkla förbättring. Speciellt när du går över från mono Teven är på 20" men jag behöver inte större pga att jag sitter så nära. Högre upplösning vore däremot trevligt. (Två Sixaxis och en Dualshock 3 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Lirar på en 105-tums projektorduk med en SONY P4L-453X som ger en upplösning på 9024x5060 med ett 7.2 surroundsystem på uteffekt runt 5000 w. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Lirar på en 105-tums projektorduk med en SONY P4L-453X som ger en upplösning på 9024x5060 med ett 7.2 surroundsystem på uteffekt runt 5000 w. Pics or it didn't happen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Tycker synd om alla som gått och köpt sig full HD upp till 42"... Som att torka sig i röven med pengarna och sedan spola ner dom. Jag hade en 32" HDReady i sovrummet och tänkte byta ut den mot en 37" full HD, men fan det är ju knappt någon skillnad på bild när det gäller denna storlek på skärmar. Förutom att det är halva priser på en som är HDReady. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban380 Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 50 tums plasma tv här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 (redigerad) Pics or it didn't happen. Jag och mina homies... Sista cutscenen i GTA, Niko blir kosmonaut och drar till MIR. Redigerad 3 maj, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Sista cutscenen i GTA, Niko blir kosmonaut och drar till MIR. Hahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Sista cutscenen i GTA, Niko blir kosmonaut och drar till MIR. SPOILERVARNA DIN JÄVEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 SPOILERVARNA DIN JÄVEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahahah X2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Hahahah X2 Hahahaha x3 Skämt åsido...Spelar på en 46" Sharp Aquos 1080p med pioneer 5.1 ljudanläggning. Det både ser ut och låter som en dröm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts