Sniper Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Det vore intressant att göra en sådan undersökning. Själv spelar jag tyvärr GTA IV på en vanlig burktv... 28tum. Det ser ap-fult ut och jag överväger starkt att springa och köpa en 32tums HD till helgen. Vilken typ av TV spelar ni GTA IV på? Redigerad 29 april, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Herregud i helvete;D Kan ni göra nå mer ointressanta trådar? =D Speciellt när spelet finns ute å all "excitment is gone" jag har varken spel eller ps3 men när jag spelar blir det nog på en hd-projektor eller en vanlig hdtv Redigerad 29 april, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Det vore intressant att göra en sådan undersökning. Själv spelar jag tyvärr GTA IV på en vanlig burktv... 28tum. Det ser ap-fult ut och jag överväger starkt att springa och köpa en 32tums HD till helgen. Vilken typ av TV spelar ni GTA IV på? Jag spelar också på en 28tum, och jag tycker det ser helt okej ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jag spelar också på en 28tum, och jag tycker det ser helt okej ut. Det ser ju så grötigt ut och inte alls i närheten så skarpt som på en HDTV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 HD-ready på rummet, Full-HD i vardagsrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) När jag skaffar PS3 så kommer jag att spela på en 29" från 92 ni får gissa om det är en HDTV eller SDTV Redigerad 29 april, 2008 av Ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Kör burktv, fast ikväll när solen gått ner lär det vara lite lättare att se allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Kommer inte ha råd med PS3, IV och HD-TV. Man är ju inte politiker. Så det blir en gammal tv för min del. Sitter dock här och biter på naglarna. Är det så fult att man inte kan se något eller funkar det om man inte är så jävla petig? Redigerad 29 april, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Det ser ju så grötigt ut och inte alls i närheten så skarpt som på en HDTV Visst, jag ser också att vissa texturer är otydliga/suddiga men det är ju inget som förstör spel upplevelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Kommer inte ha råd med PS3, IV och HD-TV. Man är ju inte politiker. Så det blir en gammal tv för min del. Sitter dock här och biter på naglarna. Är det så fult att man inte kan se något eller funkar det om man inte är så jävla petig? Hmm.. Vi kan säga såhär, du spelar nåt bra spel på PC med 800x600 när din skärm egentligen ser bäst ut med 1600x1200. Det är helt enkelt fulare, suddigare och grötigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 HDTV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Sitter dock här och biter på naglarna. Är det så fult att man inte kan se något eller funkar det om man inte är så jävla petig? Har du ingen platt datorskärm du kan spela på då, för det funkar väl? 1280x1024 är bra mycket skarpare än bildrörs-tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 42" Lcd tv, med full HD. Sniper, köp inte en 32, köp 42 eller inget. Du kommer att ångra dig. 32" är inte stort, i början tycker man det men sen börjar man störa sig. Vänta då hellre tills du har råd att köpa 42". Det skilljer inte så mycket i pris. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) 42 tum full hd tv Redigerad 29 april, 2008 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 42 tum full hd tv I hear you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Jag håller med jag har en 32tums tv. Och det är lite för p3. Men har du ett livet rum så känns 42 tum nästan för stort. Redigerad 29 april, 2008 av Balor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 "Panna" 42" PZ700 EA En plasma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Jag håller med jag har en 32tums tv. Och det är lite för p3. Men har du ett livet rum så känns 42 tum nästan stort. Var rädd för att det skulle kännas så då jag har ganska litet vardagsrum, men nej nu är det helt okej. Men i början var det: Woaaao vilket stort ansikte. Redigerad 29 april, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Både och. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Vanlig TV. Vet inte hur spelet ser ut på HD. Jag har då aldrig haft problem att läsa texten eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts