gamertag zealotz112 Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Tjena! Jag är ny på det här forumet o tänkte bara fråga en sak. Jag köpte GTA IV över internet sent igårkväll från elgiganten. Det stod att varan fanns i lager och att det skulle ta 2-7 arbetsdagar tills jag fick det. Men det här var innan nattöppet, så när jag kollade idag, så stod det att GTA IV för xbox var slut. Tror ni att jag får vänta tills nästa 'shipment' eller så? Eller har dom kanske lagt undan 1 ex. eller något? Har inte fått ett mail med kollinr. Tack för all hjälp i förhand(;! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 nej, det tror jag inte. om du bästellde(? kan inte svenska idag) innan midnatts öppet har de lagt undan spelet eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gamertag zealotz112 Skrivet 29 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 nej, det tror jag inte. om du bästellde(? kan inte svenska idag) innan midnatts öppet har de lagt undan spelet eller nått. Hmm okej får hoppas det är du säker? ^^ tack för hjälpen en annan sak: jag har inte fått mitt kollinr än, när får man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Hmm okej får hoppas det är du säker? ^^ tack för hjälpen en annan sak: jag har inte fått mitt kollinr än, när får man det? Inte alltid man får det vid en bokning. Men kolla med affären: 0771-115115 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gamertag zealotz112 Skrivet 30 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Inte alltid man får det vid en bokning. Men kolla med affären: 0771-115115 Okej tackar, men får man det en dag innan det kommer eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts