Kiedis Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Om du blir skadad, eller om du trycker neråt på styrkorset. Tror det är så på båda konsolerna? Det kommer bara upp vilket vapen jag har, hur mycket pengar jag har och i vilker område jag befinner mig i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 (redigerad) Det kommer bara upp vilket vapen jag har, hur mycket pengar jag har och i vilker område jag befinner mig i. Dum jag är, livet ser du hela tiden. Gröna mätaren runt om radarn. Redigerad 1 maj, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Ingen viktig fråga, men en undran: Var får man tag i glasögon? När man byter kläder kan man välja att ändra glasögon, men jag har inte hitta några i någon butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Jahaaaaa, vilket dumt ställe att ha det på, kommer ihåg att dom visade vart livet visades någonstans, men jag var upptagen med annat så jag hann inte läsa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Ingen viktig fråga, men en undran: Var får man tag i glasögon? När man byter kläder kan man välja att ändra glasögon, men jag har inte hitta några i någon butik. Köpa glasögon kan du göra i första klädaffären, vid kassan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts