Maxz Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Går det att droppa vapen? Man kan ju inte gå på strippklubb annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Går det att droppa vapen? Man kan ju inte gå på strippklubb annars Byt till nävarna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Byt till nävarna då? Jo kanske kan funka. Får prova det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Vet inte varför men jag började skratta när jag läste det där . Kanske beror det på att det var ett väldigt lätt problem att lösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 30 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 (redigerad) I guideboken står det "At last you get to honk our honkers with open palms and no grabbing, vad menar dom? Kan man öppna bagageluckan, om ja, hur? Redigerad 30 april, 2008 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 30 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 *Bump* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Vet inte varför men jag började skratta när jag läste det där . Kanske beror det på att det var ett väldigt lätt problem att lösa. Tänkte att de skulle köra visitation ala Hitman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Tänkte att de skulle köra visitation ala Hitman. Tror att de tröttnat på att visitera folk i LC. Alla bär ju vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 30 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 I guideboken står det "At last you get to honk our honkers with open palms and no grabbing, vad menar dom? Kan man öppna bagageluckan, om ja, hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 I guideboken står det "At last you get to honk our honkers with open palms and no grabbing, vad menar dom? Kan man öppna bagageluckan, om ja, hur? Man ska kunna öppna bagageluckan. Men jag antar att det är någonting man låser upp. Sedan vet jag inte heller om det går hela tiden eller om det bara går på speciella uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Du undrar vad den där meningen betyder, det går ju inte riktigt att svara på. Men en översättning lyder som följer: Äntligen får du tuta våra pattar med öppna handflator och utan klämmande! Det är reklam för en strippklubb (Honkers) som finns på Tinderbox Avenue, Tudor, Alderney. Kolla manualens karta för exakt position. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 (redigerad) Umm, när man bland annat skall på intervju med advokaten, så står att man ska ha kostym med slips, och "smart shoes". Vad för skor är det? Spoilade ifall att. Redigerad 30 april, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 1 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Äntligen får du tuta våra pattar med öppna handflator och utan klämmande! WTF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Umm, när man bland annat skall på intervju med advokaten , så står att man ska ha kostym med slips, och "smart shoes". Vad för skor är det? Spoilade ifall att. Smart Shoes. Btw, spoila så man förstår vad spoilern handlar om. Fixade i quoten så du förstår vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 (redigerad) Smart Shoes. Btw, spoila så man förstår vad spoilern handlar om. Fixade i quoten så du förstår vad jag menar. Thanks, my bad. Var väldigt trött när jag skrev. Jag googlade igår också innan jag frågade, så jag testade 2-3 par skor. Aja, jag får testa alla skor då. Edit: När och hur får man handskar? Redigerad 1 maj, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 1) Går det att dejta hur många tjejer som helst? Nu menar jag inte på samma gång utan kan man tex, träffa en tjej utanför hennes lägenhet, döda henne och sedan dejta en annan tjej om och om igen hur många ggr som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 var ligger times square? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 var ligger times square? I det riktiga New York liger det i mitten av Manhattan (Algonquin i IV), lite mer nord väst dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Hur ser man hur mycket liv man har kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Hur ser man hur mycket liv man har kvar? Om du blir skadad, eller om du trycker neråt på styrkorset. Tror det är så på båda konsolerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts