ExploSive Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Nu är det så att jag köpte x-box 360 igår och kom i tid (som tur var) för att köpa GTA IV. Så nu har jag det, gjort några uppdrag. Men nu är det så att min "halv kompis" vill enbart vara med mig imorgon (30april) för att köra GTA IV. Men jag vill inte vara med honom, vet inte vad jag ska säga.. förslag? Vill inte ha kommentarer som te.x "Jävla egoist låt han spela" m.m Tack i förväg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Säg bara: Tyvärr jag är upptagen, du får komma över senare. Så sa jag till min polare, han ville komma över och spela GTA idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Säg att du ska riva kopplingen på en Volvo 740 Allvarligt, tandläkarstoryn fungerar alltid för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 29 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Tack för tipsen Har två frågor. 1. Vart dricker man sig full? 2. Kan man vara överallt utan att låst upp något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Tack för tipsen Har två frågor. 1. Vart dricker man sig full? 2. Kan man vara överallt utan att låst upp något? 1. Ingen aning faktsikt. 2. Nej, inte så vitt jag vet. Det är en vägspärr vid varje blockerat område, men man kan faktiskt komma igenom, fast då får man "six-star wanted level" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Kan du inte bara säga att du vill spela det själv först då? Kanske lite hårt, men tycker ju han borde förstå att man kanske vill spela det själv första dagen. Föreslå någon annan dag, om han är din "halvkompis" så borde det väl inte spela så stor roll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Be honom dra åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Be honom dra åt helvete. Funkar alltid det med Nä men om du inte vill säga att du vill spela det själv ett tag, så dra till med tandläkarstoryn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 29 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Brukar inte dra den så... säg hur den är Men vart "super man sig full"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Tack för tipsen Har två frågor. 1. Vart dricker man sig full? Bar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Bar logiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 29 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Men vart ligger barerna ? I guideboken står det "At last you get to honk our honkers with open palms and no grabbing, vad menar dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Men vart ligger barerna ? I guideboken står det "At last you get to honk our honkers with open palms and no grabbing, vad menar dom? När du dejtar så kommer det upp symboler på kartan, precis som i tidigare gtaspel, bara markera baren och du hittar dit. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Brukar inte dra den så... säg hur den är Din kompis: Så, kan jag komma över och lira IV då? Du: Shit, det hade varit roligt, men jag har tandläkarbesök inbokat som inte går att ändra på. Plus att morsan aldrig hade låtit mig ändra tiden ändå. Hon är mer rädd om mina tänder än vad jag är. Men någon annan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Din kompis: Så, kan jag komma över och lira IV då? Du: Shit, det hade varit roligt, men jag har tandläkarbesök inbokat som inte går att ändra på. Plus att morsan aldrig hade låtit mig ändra tiden ändå. Hon är mer rädd om mina tänder än vad jag är. Men någon annan gång. Hade du själv trott på det? Säg om det är bara: Jag pallar inte, trött, whatever... Han får ju förstå att det är ett singelplayer spel som man vill spela själv. Det är ju värre att ljuga, då blir han sur för att du ljuger, så uppenbar lögn dessutom. Säger du som det är blir han på sin höjd besviken... Redigerad 29 april, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Din kompis: Så, kan jag komma över och lira IV då? Du: Shit, det hade varit roligt, men jag har tandläkarbesök inbokat som inte går att ändra på. Plus att morsan aldrig hade låtit mig ändra tiden ändå. Hon är mer rädd om mina tänder än vad jag är. Men någon annan gång. Thats the perfect one! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Hade du själv trott på det? Jag har en väldigt övertygande röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Jag har en väldigt övertygande röst Hade jag varit din polare hade jag sagt: Gött, är hemma hos dig en timme senare då... *klick* Redigerad 29 april, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Hade jag varit din polare hade jag sagt: Gött, är hemma hos dig en timme senare då... *klick* Tur att du inte är min kompis då Jag är naken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Brukar inte dra den så... säg hur den är Men vart "super man sig full"? Kollade upp baren som Vlad har villket är rätt så känt efter alla trailers. Kunde dock inte gå in i den. Antingen var det för att det var fel tid på dygnet eller för att man måste låsa upp den. EDIT: Det är bara att kolla i LC guiden som man får med i spelfodralet. Där finns allt man behöver veta. Redigerad 29 april, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts