KrigareN Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Hej, jag har en fråga, köpte idag GTA IV, ska imorron köpa consollen, undrar nu om jag köper ett Xbox arcade, kan jag lira multiplayer på GTA 4 med den konsollen då, måste ha ett fakta svar på detta, eller måste jag köpa den med 20 Gig hdd för o kunna lira GTA IV över nätet? Nån som har arcade versionen o sitter o lirar på nätet med den ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Ja det går att lira live med arcade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KrigareN Skrivet 29 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Ja det går att lira live med arcade! Inte enligt personalen på Game dom påstod att jag ska ha hårddisk på Xboxet för o kunna lira GTA 4 via Live funktionen då det behövs laddas ned patcher mm för o kunan spela det över Live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoonaz Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Funkar det eller inte? Jag är i samma sits som KrigareN och vill också veta. Finns det nån här som kör multiplayer med arcade? (utan HD) Supertacksam för svar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hasse Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Jag funderar också på ett 360 Arcade, men jag kommer nog inte använda Multiplayer så för mig kvittar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts