TetN Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 mitt GT är TetN bara adda har mick och kör ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Någon söt som vill lira ikväll? Är skitsugen på lite mp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Någon söt som vill lira ikväll? Är skitsugen på lite mp. Jag vill, men jag har ingen mic så det blir väl lite svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Jag vill, men jag har ingen mic så det blir väl lite svårt? Det funkar, men blir enligt mig inte speciellt kul. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Det funkar, men blir enligt mig inte speciellt kul. :/ Nepp, man måste nästan kommunicera över msn. En annan gång. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 Någon som vill lira ikväll eller i helgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 *Bump* Trist att ni är så inaktiva. Ingen som vill spela King Kong eller bara allmänt flumma omkring i staden nu/snart/sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Jag och Mr.Vicke lirade förut det var skojj! PS.Aj löve da bazooka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Jag och Mr.Vicke lirade förut det var skojj! PS.Aj löve da bazooka! Ja precis. Speciellt när friendly fire är avslaget. Ska hjälpa till några killar att spela in en Machinima nu kl 00:00. Om allt blir som det ska då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
criille Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Hm verkar vara ganska"o aktiv" tråd men för er som vill lira. Användarnamn @LIVE Criille Har headset och är aktiv i stort sett varje kväll, förutom helgerna då Eftersom de flesta andra skrivit det så, är under 18. (17 närmare bestämt) Ja, jag är fett trött och detta inlägg blev att kännas som en kontakt annons på en hitta-din-partner hemsida, men det är verkligen inte meningen Som sagt, "Feel free to ad" om ni vill lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 (redigerad) Xbox LIVE GTASajten ExtraSpartan117 Hot dog Jag får GTA IV imorgon. Freeroam eller party, any1? Jag är under 18. Redigerad 29 oktober, 2008 av Hot dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Nytt gamertag: soundcokk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Xbox LIVE GTASajten ExtraSpartan117 Hot dog Jag får GTA IV imorgon. Freeroam eller party, any1? Jag är under 18. Ingen? ;__; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Ingen? ;__; Någon gång kan vi väl lira. Inte ikväll dock, ska bort till en polare och hjälpa honom med sin PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Någon gång kan vi väl lira. Inte ikväll dock, ska bort till en polare och hjälpa honom med sin PSP. Yay. ExtraSpartan117's the name, Freeroam's my game. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Yay. ExtraSpartan117's the name, Freeroam's my game. ;D Men nu är mitt guld borta, ska få nytt i julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Men nu är mitt guld borta, ska få nytt i julklapp. Okej. Vi får väl spela runt jul då. Man spelar ju också oftast mer på loven, så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Adda mig, GTAsakten nick: Skarin Gamertag: Lanzaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 Okej. Vi får väl spela runt jul då. Man spelar ju också oftast mer på loven, så. Bra! Vad är din gamertag? Min: ExtraSpartan117. Spellägen jag kör: Freeroam, Party Mode. Party Mode är bättre enligt mig för då börjar man vid ett hus med massa motorcyklar och helikoptrar och en Comet.. Förresten, heter nån här bradgard? Har spelat med en sån nån gång. Och juste, i Party Mode så kan vi kanske tillsammans leka gangsta och bomba sjukhuset i Schottler och använda huset i Hove Beach som högkvarter och använda headset. Jag kan köra ifall du inte hittar för jag vet exakta stället och kan därför sätta waypoint. Men vi kan ju använda huset i Bohan som gangsta-högkvarteret för det är större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
criille Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Bra! Vad är din gamertag? Min: ExtraSpartan117. Spellägen jag kör: Freeroam, Party Mode. Party Mode är bättre enligt mig för då börjar man vid ett hus med massa motorcyklar och helikoptrar och en Comet.. Förresten, heter nån här bradgard? Har spelat med en sån nån gång. Och juste, i Party Mode så kan vi kanske tillsammans leka gangsta och bomba sjukhuset i Schottler och använda huset i Hove Beach som högkvarter och använda headset. Jag kan köra ifall du inte hittar för jag vet exakta stället och kan därför sätta waypoint. Men vi kan ju använda huset i Bohan som gangsta-högkvarteret för det är större. Jag addar dig om det är ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts