dixib Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Jag tänkte rivstarta multiplayersektionen med ett litet event där alla GTASajtare som fått sig en kopia av spelet samlas online i freeroam multiplayer och snackar som bara den. Datumet när detta ska ta plats kan diskuteras. Men just nu funderar jag på nästa lördag (10/5). Jag vet inte riktigt hur många som faktiskt skaffat spelet. Men om det är fler så kan man ju bara skapa fler servrar. Anmäl er om ni vill vara med och snacka om allt ni hittat och hur mycket ni gillar spelet, med folk som tycker som dig själv. Xbox 360: Gamertag | GTASajten Nickname GermanScientist | VickeX Tsubacid | Sniper Lurvboll | color Jpiceman69 | Robban380 Nubrax | MyStiC Granstrand | Chilli_13 Leon Rubenstein | Rubenstein Youppi | Youppi XploZzive | ExploSive pG I CrUnK | 50 Cent Merkky | Merkky Fille18 | Achilles_81 Von Nord | Nord den0m | _Emil_ Hasse kalas | Tossie Desru | Korven 16/16 Fullbokat. Fortsätt att skriva era gamertags ändå. Tjena! Vill gärna vara med på detta, mitt nick är dixib, både här o på XBL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Beror på om jag drar igång mitt live. Hade vart grymt kul att köra Cops N Crooks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xelorion Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 heter xelleri Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Är det några som är på ikväll eller? Jag kan väl 21:00-00:00 och sen lira några timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Jag är inte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Blir det av någon gång då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Blir det av någon gång då? Inget riktigt officiellt över hela GTASajten verkar det som, då folket aldrig verkar vilja spela. Men trådarna lever vidare och det får väl bli ett ställe där man kan fråga folk om dom vill spela. Är det någon som är på lite ikväll? 18:00-20:00, någon stans där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Kunde inte igår (morsdag) men idag går det Någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Kunde inte igår (morsdag) men idag går det Någon annan? Jag är på iaf. Edit: Lirade lite med Boomer ikväll, och sedan när Nord loggade in så tänkte jag att jag kunde bjuda in honom. Då gjorde jag det, och vi lirade alla en stund tills Boomer skulle se på tv/sova, och sedan så lirade jag och Nord en stund till. Till mestadels Cops 'N Crooks. Det var riktigt roligt! Speciellt den sista rundan, då vi var Crooks och totalt blåste bort poliserna! Eller hur, Nord? Redigerad 28 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Inget riktigt officiellt över hela GTASajten verkar det som, då folket aldrig verkar vilja spela. Men trådarna lever vidare och det får väl bli ett ställe där man kan fråga folk om dom vill spela. Är det någon som är på lite ikväll? 18:00-20:00, någon stans där? Ja, varför inte. Heter LMAOBOAT94. Förresten, är det nån som vill köra om typ 25 minuter, drygt halv 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Jag är på iaf. Edit: Lirade lite med Boomer ikväll, och sedan när Nord loggade in så tänkte jag att jag kunde bjuda in honom. Då gjorde jag det, och vi lirade alla en stund tills Boomer skulle se på tv/sova, och sedan så lirade jag och Nord en stund till. Till mestadels Cops 'N Crooks. Det var riktigt roligt! Speciellt den sista rundan, då vi var Crooks och totalt blåste bort poliserna! Eller hur, Nord? Haha, OM vi gjorde .. Härligt att lira med lite folk härifrån. Dock överlåter jag ALL bilkörning i MP till någon annan då vi har konstaterat att min bilkörning lätt kan leda till små incidenter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Haha, OM vi gjorde .. Härligt att lira med lite folk härifrån. Dock överlåter jag ALL bilkörning i MP till någon annan då vi har konstaterat att min bilkörning lätt kan leda till små incidenter.... Haha. Men ibland borde du väl vilja köra? Kan säkert bli rätt trist att sitta och skjuta i längden, menar jag. Dessutom så är det ju roligt att krasha i det här spelet, pga den otroligt fina skadefysiken. Någon som vill spela lite ikväll? Åtta, nio eller tio-tiden ungufär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Haha. Men ibland borde du väl vilja köra? Kan säkert bli rätt trist att sitta och skjuta i längden, menar jag. Dessutom så är det ju roligt att krasha i det här spelet, pga den otroligt fina skadefysiken. Någon som vill spela lite ikväll? Åtta, nio eller tio-tiden ungufär? Tror jag kan köra runt nio, men det garanteras inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Någon som har lust att köra, typ, nu? Kolla min sig för gamertaggen. Jag kan starta freemode så kan jag invita er som lägger till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Någon som har lust att köra, typ, nu? Kolla min sig för gamertaggen. Jag kan starta freemode så kan jag invita er som lägger till mig Sorry, jag kollade inte de här delarna av forumet i tisdags (which i suppose was the day you posted that), så jag kom inte. Någon som vill lira lite någon kväll här framöver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Mitt guldmedlemskap har gått ut, inget GTA Sajten meeting för mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 (redigerad) . Redigerad 14 februari, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidis Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Tjenare gubbar. Jag är på att lira om ni addar mig orkar inte adda men iaf GT: Tidis93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Nord, (fler för den delen också, om ni kan) vill du lira lite någon gång inom den kommande veckan. Eller åtminstone månaden? Måste fixa ett headset då min polare råkade förstöra det. Han får väl hjälpa till att betala lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Nord, (fler för den delen också, om ni kan) vill du lira lite någon gång inom den kommande veckan. Eller åtminstone månaden? Måste fixa ett headset då min polare råkade förstöra det. Han får väl hjälpa till att betala lite. Jag är på, måste bara fixa ett headset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts