Merkky Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Men satan, jag är med!! Gamertag: Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Är det inte bättre om denna tråd splittras till en 360 respektive PS3- tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Är det inte bättre om denna tråd splittras till en 360 respektive PS3- tråd? Jo, vid närmare eftertanke. Fixar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Får jag joina? XploZzive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Achilles_81 Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Gamertag : Fille18 GTA sajten :Achilles_81 jag är mer än på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Åh, det låter skitkul. Men jag kommer nog inte lira online förrän till sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Lägg till mig... Xbox 360: Gamertag = Von Nord Gtasajten = Nord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 (redigerad) Jag är med! Gamertag = den0m Gtasajten = _EmiL Redigerad 2 maj, 2008 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Hasse kalas | Tossie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Count me in sonny boy! Gamertag: Desru GTAsajten: Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Ja jag är n00b. Men jag har länge undrat vad en gamertag är. Så... vad är en gamertag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Ja jag är n00b. Men jag har länge undrat vad en gamertag är. Så... vad är en gamertag ? Typ ditt namn på Xbox Live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Norad-B Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Får jag vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Im in GT: pG I CrUnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Har nu lagt till alla som skrivit sin gamertag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Kanske är med, men adda MarkyPV hur som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Uppdaterat. Tog inte med folk som tvekade allt för mycket. Men jag är lite tveksam på hur det fungerar. Jag tror att åtta pers är max i ett party. Men om man är ett party och sedan väljer att joina en match så är det väl en ganska stor chans att någon av dom åtta blir host, och därmed också kan alla åtta pers vota för att kicka alla icke-gtasajtare, för att sedan bjuda in alla dom är GTASajtare. Men jag får kolla in lite på det där senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Böna Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 (redigerad) Okey det här är mitt första inlägg här på GTA Sajten. Men jag skulle också vilja spela med lite svenskar. Skulle varit skit kul. Gamertag Bona89 Redigerad 5 maj, 2008 av Böna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 välkommen. Hoppas du får det super i mp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Ingen här som kört MP än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts