VickeX Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Edit: Dessa trådars syfte har med tiden ändrats. De är nu till för att hitta andra svenskar/GTASajtare att spela med. Är du sugen på att spela så skriv här istället för att starta en ny topic. Jag tänkte rivstarta multiplayersektionen med ett litet event där alla GTASajtare som fått sig en kopia av spelet samlas online i freeroam multiplayer och snackar som bara den. Datumet när detta ska ta plats kan diskuteras. Men just nu funderar jag på nästa lördag (10/5). Jag vet inte riktigt hur många som faktiskt skaffat spelet. Men om det är fler så kan man ju bara skapa fler servrar. Anmäl er om ni vill vara med och snacka om allt ni hittat och hur mycket ni gillar spelet, med folk som tycker som dig själv. Xbox 360: Gamertag | GTASajten Nickname GermanScientist | VickeX Tsubacid | Sniper Lurvboll | color Jpiceman69 | Robban380 Nubrax | MyStiC Granstrand | Chilli_13 Leon Rubenstein | Rubenstein Youppi | Youppi XploZzive | ExploSive pG I CrUnK | 50 Cent Merkky | Merkky Fille18 | Achilles_81 Von Nord | Nord den0m | _Emil_ Hasse kalas | Tossie Desru | Korven ExtraSpartan117 | Hot dog Mr Khorne | Nethic Edit: Dessa trådars syfte har med tiden ändrats. De är nu till för att hitta andra svenskar/GTASajtare att spela med. Är du sugen på att spela så skriv här istället för att starta en ny topic. Redigerad 13 juni, 2009 av Henkibojj Tog bort PS3-delen och splittade tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Lägg till mig; Xbox 360: Gamertag | GTASajten Nickname Tsubacid | Sniper Redigerad 29 april, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Lägg till! Xbox 360 Gamertag: Lurvboll Ska åka och hämta spelet nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Done, done and done. Och datumet är som sagt diskuterbart. Det måste heller inte vara samma datum för Ps3 och 360-träffen. Det är ju någonting vi får komma fram till när tiden går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Äntligen kan GTAsajtarna gå på krogen tillsammans och supa sig fulla för att sedan ut och göra Grand Theft Auto! Hade varit kul att vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Underbart, Underbart! vore sjukt kul att vara med, dock saknar jag konsoll + spel hoppas de kommer filmer sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Underbart, Underbart! vore sjukt kul att vara med, dock saknar jag konsoll + spel hoppas de kommer filmer sen Självklart, om någon har möjlighet att spela in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban380 Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jag tänkte rivstarta multiplayersektionen med ett litet event där alla GTASajtare som fått sig en kopia av spelet samlas online i freeroam multiplayer och snackar som bara den. Datumet när detta ska ta plats kan diskuteras. Men just nu funderar jag på nästa lördag (10/5). Jag vet inte riktigt hur många som faktiskt skaffat spelet. Men om det är fler så kan man ju bara skapa fler servrar. Anmäl er om ni vill vara med och snacka om allt ni hittat och hur mycket ni gillar spelet, med folk som tycker som dig själv. Playstation 3: PSN-Nickname | GTASajten Nickname Eastlund7 | Linus127 The_KeeperBoy | The_KeeperBoy 2/16 Xbox 360: Gamertag | GTASajten Nickname GermanScientist | VickeX Tsubacid | Sniper Lurvboll | color 3/16 Om ni tycker att det här är en dålig idé och tycker att upplägget är käpprätt åt helvete så kan väl någon av ni söta mods slänga bort den här topicen. Lägg till mig xbox360 Jpiceman69 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Xbox 360 GT: Nubrax Redigerad 30 april, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 X360; gamertag: Granstrand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jag nickar KickeeN på 360. Kommer dock inte aktivera mitt live föräns jag klarat ut spelet Men ni kan adda mig ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rubenstein Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Leon Rubenstein på xbox! sign me up! försökte spela lite deathmatch förut grymt roligt, men ingen ville prata med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gamertag zealotz112 Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Jag är lätt med om jag har fått mitt spel tills dess . Mitt namn säger det mesta; X360 - zealotz112... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Youppi - Youppi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Kör annat XBL GT nu, så byt till Nubrax iställlet för Urax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 X-box 360. Nick: XploZzive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Lägg till mig pojkar, xbox då'rå; GT: pG I CrUnK | 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Jag nickar KickeeN på 360. Kommer dock inte aktivera mitt live föräns jag klarat ut spelet Men ni kan adda mig ändå! Fast jag nickar Merkky... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Fast jag nickar Merkky... Nu är jag förhoppningsvis bara trög, men jag förstog inte det där. Jag hoppas du menade att qouta mig för att 'lägga' till ditt nick, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Hallå boys. Vet inte om någon minns mig men jag brukade hänga här för ett tag sen under San Andreas-tiden. I lördags beställde jag en xbox 360 och GTA IV. Så snart jag får det kommer jag kunna spela med er med . Borde få det på måndag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts